Här kommer en ny rykande idé . Vad sägs om att köra ett eget Mini Memorial i Göteborg? Vi kunde ju åka upp och ner för Avenyn och Linnégatan, dricka styrepils och sparka däck. Någon som har lust att haka på? Jag tror att det är söndagen den 4 oktober som gäller.
Ok, ok, jag menade inte ordagrant att sparka däck så klart. Vi skulle ju också kunna åka till the Rover på Andra Långgatan eller till BMW-butiken i Mölndal, eller har någon några andra förslag?
cca112 skrev:Ok, ok, jag menade inte ordagrant att sparka däck så klart. Vi skulle ju också kunna åka till the Rover på Andra Långgatan eller till BMW-butiken i Mölndal, eller har någon några andra förslag?
Vänlgen
Fredrik
Hade varit jäkla kul men tyvärr omöjligt för mig. Ingen annan på G?
Morris Mini -70
Austin Mini Clubman -71
Trying is the first step towards failure...
Här kommer en ny rykande idé . Vad sägs om att köra ett eget Mini Memorial i Göteborg? Vi kunde ju åka upp och ner för Avenyn och Linnégatan, dricka styrepils och sparka däck. Någon som har lust att haka på? Jag tror att det är söndagen den 4 oktober som gäller.
Är lite osäker på det, men vet att de har haft veteranbilsträffar där i början av 2000-talet, så det borde inte vara omöjligt att få tillstånd. Ett annat ställe los vetranos träffas på är nere vid operan. Var själv nere där för bara tre år sedan, så om det inte går på Götaplatsen borde det definitivt gå att få stå vid operan/kajskjul8. Styrepils trodde jag var alkoholfri dryck, men som trög östgöte har jag väl fått det om bakfoten (också) .
Kom igen nu Göteborgare och Västra Götalänningar, Halläningar med flera! The more the merrier . Dizapear och jag var de enda Hundkojorna som var med på UBCC-turen sist. Är vi bara två som ska fira Hundkojan den 4 oktober i Göteborg med omnejd?
Blir det nåt här på västkusten eller va händer?
Tänkte packa in bilen för vintern nu efter helgen. Börjar bli väl kallt och vill ta det innan frosten kommer