vad händer under vintern?

Prata om vad du vill
Användarens profilbild
Babas

vad händer under vintern?

Inlägg av Babas »

hej jag undra vad ni gör med era bilar i vinter? själv så håller jag på att göra en vinterstädning i motorrummet, det ska glensa;). ska även sätta på skivor fram på min bil. sen få vi se vad det finns pengar och tid till...

hoppas på att det blir en bra halmstad träff till sommaren för i sommar vill jag på nån träff vågade faktiskt inte köra till nån träff i sommaras för jag köpte bilen i maj och viste inte riktigt hur mycket den orkade men den går ju fortfarande så i sommar så vill jag ut i sverige med den=) Halmstad är ju perfekt för trevlig sommar stad... kanske för att man bor här. lycka till med era projekt i vinter.
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Själv blir det också en upprensning i motorrummet men även skuffen ska få sig en genomgång. Vidare ska helvita bakljus på, lite lite rostfix ska göras och mycket putsning som avslutning... :wink:

Ja, planeringen är i full gång inför en Halmstadträff. Har en del grejer på gång så jag hoppas att så många som möjligt vill komma. Håller för tillfället på med att försöka fixa en plats att campa på, flygfältsprojektet, etc. Återkommer inom kort med ett (preliminärt) datum... :wink:
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Användarens profilbild
Babas

Inlägg av Babas »

det där med skruffen har jag också tänkt på, riktigt snygg att klä den. vet bara inte hur jag ska göra det på smidigaste sätten måste ju kunna riva det gnaksa lätt om det uppstår nåt fel så man behöver komma in bakom väggarn.
Skriv svar