verkstadshandbok
verkstadshandbok
är det nån som vet vart man kan köpa en bra verkstadshandbok till en austin mini 1000?
-
- Kontakt:
Re: verkstadshandbok
Finns som PickupKalle skriver på Mekonomen. Köpte min igår (Haynes) för 289 kr! Ett bra pris jämfört vad Janamotors tar (369 kr). Samt att jag fick en "Teknisk ordlista". Tog 24 timmar... 

Senast redigerad av goldmember den 20 juli 2005 kl. 10:37, redigerad totalt 1 gånger.
Verkstadshandbok
Eftersom haynes finns på nätet och ligger i england så föreslår jag att du internetshoppar, man får en "språknyckel" till på svenska om så önskas, med tanke på den starka kronan så kommer du få den billigare från http://www.haynes.co.uk inklusive frakt. MAn ska inte gå över ån efter vatten heter det som bekant... 

Kopian som Dalhems säljer är bra!
Inget krångel med språknycklar där inte!
Engelsmännen kallar Haynes-böckerna för "HBOL" ..Haynes book of lies...
Men har man koja av modern modell dvs såna med insprutning finns väl bara Haynes alternativet..
Men borde inte BMW verkstäderna skänka bort sina ex av reparationshandböcker nu?
Finns väl ingen som servar kojan hos dom längre?
Inget krångel med språknycklar där inte!
Engelsmännen kallar Haynes-böckerna för "HBOL" ..Haynes book of lies...
Men har man koja av modern modell dvs såna med insprutning finns väl bara Haynes alternativet..
Men borde inte BMW verkstäderna skänka bort sina ex av reparationshandböcker nu?
Finns väl ingen som servar kojan hos dom längre?
Om Joseph Lucas uppfann mörkret så är det Robert Bosch som står för alla svarta hål i rymden!