Stor allätare.. Lite insnöad på 50-60-70-tals rock och pop.. Hur skönt som helst..
Men i bilen blir det oftast P3 eller någon reklamradiokanal, har en fruktansvärd förmåga att ha för lite skivor i bilen så skivorna i bilen kan man utantill å då blir man ganska så le på att lyssna på att om å om igen.
Black Label Society...What more can i say! Dom lirade på Sweden Rock och aj aj aj djävulskt bra trots sunkig recension (men vem fan har brytt sig om sånt förr)! Såg att en del på forumet "diggar" Dream Theater...
För min del levde dom verkligen upp till sitt namn,då jag låg å softade vid tältet! (Ha-ha)
mongoose skrev:Black Label Society...What more can i say! Dom lirade på Sweden Rock och aj aj aj djävulskt bra trots sunkig recension (men vem fan har brytt sig om sånt förr)! Såg att en del på forumet "diggar" Dream Theater...
För min del levde dom verkligen upp till sitt namn,då jag låg å softade vid tältet! (Ha-ha)
"Mafia"/Mongoose
BLS kom, sög och förlorade på Sweden Rock. Hade låga förväntningar och det blev sämre än väntat...
/Mazze
"If it's stuck and it's not supposed to be, WD-40 it. If it's not stuck and it's supposed to be, duct tape it."
Att inte Mazze "mazade" sig ifrån BLS-konserten på SRF är ett klassiskt mysterium! Eller kanske den vanligaste anledningen att genomlida en dålig konsert, pinas under pistolhot...eller??? (skrock skrock)
Horrorpops med albumet Hell Yeah är ett bra fartfyllt album, annars så gamla hedeliga Manowar, Skidrow, Iron maidens första två album, judas priest å lite annat pop går hem hos mig.