Ostermans Marmorhallar!

Prata om vad du vill
John Doe
Inaktivt konto

Ostermans Marmorhallar!

Inlägg av John Doe »

I måndags satte jag mig på tåget ner till Stockholm för att uträtta 2 ärenden (Frihamnen samt Kungliga biblioteket) hann bara med sistnämnda då det tog över 1 timma att sitta manuellt och söka efter artikeln från -59 som jag efterlyst tidigare! :wink:

Jag gick dock inte lottlöst ifrån KB utav skrev ut en hel del annonser som Ostermans Marmorhallar hade en gång i tiden som tydligen ska ha varit Sveriges vackraste bilhall...
Eller vad säger ni:
Bild
Bild lånad utav http://larsson-larssons.blogspot.com med tillåtelse!

Eftersom vi ej vill bryta mot nån copyright på något sätt och bli jagade så kan jag ej lägga ut annonserna här i sin helhet då jag ej har pratat om jag får publicera dessa. Så om någon vet vart jag skulle kunna få tag på ägaren eller nån som jobbat på Ostermans Marmorhallar eller på någon annan utav bilhallarna i Stockholm får gärna höra av sig!
Användarens profilbild
minitokig
Kontakt:

Re: Ostermans Marmorhallar!

Inlägg av minitokig »

Låter som ett kul projekt, får man hänga med till KB nästa gång?
John Doe
Inaktivt konto

Inlägg av John Doe »

minitokig skrev:Låter som ett kul projekt, får man hänga med till KB nästa gång?
Kan ta det som ett framtida projekt att åka ner dit och söka efter annonser :mrgreen:
Johan Å

Inlägg av Johan Å »

Har för mig att vi använde någon liknande bild när vi gjorde The Mini Times för en massa år sedan. Jag tror att vi klippte in en "ny" Mini från slutet av 90-talet på samma plats där de sänker ned hundkojan på bilden.
Johan
Skriv svar