drömställe, i fel del av landet...

Prata om vad du vill
Användarens profilbild
minitokig
Kontakt:

drömställe, i fel del av landet...

Inlägg av minitokig »

Kolla in:
http://www.blocket.se/kalmar/En_bilalsk ... ?ca=10&w=3

Synd att man inte bor på Öland...
John Doe
Inaktivt konto

Re: drömställe, i fel del av landet...

Inlägg av John Doe »

Jag tycker det var ett riktigt bra pris för allt det där =) Fast det lär nog inte sluta på 1.6 miljoner :roll:

Edit: Efter att ha tittat på dessa bilder: http://objekt.fastighetsbyran.se/Templa ... ranch%253d

Så undrar jag om de inte har missat en siffra på miljonen :shock:
Användarens profilbild
timppa
Administratör

Inlägg av timppa »

Dra h :twisted: lvette!
Jag hade varit fullt nöjd med enbart garagebyggnaden, bo ovanpå, eller i ett tält..
Användarens profilbild
blacksaabrules

Inlägg av blacksaabrules »

Hi hi, måste ju lägga in något eftersom jag bor på öland.

Tro mej, det där stället ligger nästan närmre baltstaterna än civilisationen :shock: eller nästan iallafall. Vet inte om så många människor betalar så himlans mycket pengar för ett hus på östra sidan av öland, kolla på en karta och fundera lite på hur det ev skulle vara att pendla in till Kalmar som väl ändå är det stället som ev kan finnas jobb :? . Ni som bor i lite mer bebodda delar av landet kanske tycker att det är billigt och nära, fast den bittra verkligheten är nog att detta är sveriges baksida... Men till sommaren ( midsommar till mitten av augusti) så tycks denna delen av landet tämligen populärt, sen så har vi bofasta ganska sällan köer i kassan eller i trafiken :mrgreen: .
Jobbar man hemifrån och har bilar som sitt stora intresse är det ett guldläge, du kan garanterat provköra vilka bilar i vilket skick som helst på vägarna (som visserligen är små och krokiga) utan att Harry Haffa råkar vara ute på turné (undrar om dom vet att polisen har bytt dekaler sen hockeyklubborna där :? ) Kul kille som kostade på hus och garage tycker iallafall jag, men fel ställe även för mej som bor knappa 2 mil därifrån ( färjestaden).

Lycka till med ev budgivning och jag önskar den av er som vinner varmt välkommen till kalkstenshawaii. Vore kul med fler kojor på öland.

/ Erik

Hmm, känner att jag blev "grinig", missförstå mej rätt, men det är inte motiverbart med skyhöga huspriser i den här delen av sverige. Öland är mysigt, men lite ödsligt.
JC T ONE

Inlägg av JC T ONE »

Hej :D ,

ja det är samma sak här i Danmark, man kan hitta rigtigt fina hus, me fina garage till i Jylland, ute på landet, och prisorna är myckett billiga-specielt jamfört me "vanliga" husprisor v "stor" städorna :roll: men det finns inga job, och man får nog inte alla kompisar att flytta me :wink: men man fick nog skruvat myckett 8) he he

Men ialle fall MYCKETT fint ställe 8) våger inte ens spekulera på va ett sånt ställe hadde kostat omkring Helsingör?

Jens Christian
Skriv svar