Snart ska hon in i snickarboa! Vinterprojekt!! Har en 1275:a på hyllan som jag ska trycka in, och Cooper S bromsar blir det också. Ska försöka hålla tråden uppdaterad

hej! nej motorn är original till 100 procent, bara rätt justerad, inredningen va sån när jag kom över bilen, ska du verkligen inte behålla den original? Synd att han som köpte den av mej satte dit skärmbreddare! Lycka till!minijanne skrev:Ja, Tobias, jag tar all info jag kan få. Var det du som gjorde inredningen? Hade du ur motorn, den går rätt bra. Tror att bromstrummorna är lite ovala, skakar när jag bromsar men tänker låta det vara för tillfället. I övrigt är jag mycket nöjd.
Snart ska hon in i snickarboa! Vinterprojekt!! Har en 1275:a på hyllan som jag ska trycka in, och Cooper S bromsar blir det också. Ska försöka hålla tråden uppdaterad
??heemini skrev:Varför vindrutan, Janne? Lackar det mot Jul?
= tog du ur rutan för att lacka om bilen!?minijanne skrev:??heemini skrev:Varför vindrutan, Janne? Lackar det mot Jul?
Jahaaa, ja det går lite långsamt - nä jag hade en ful "vindrutetorkarrepa" i rutan så jag har skaffat en ny plus att det är skönt att slippa tänka på rutan när man plockar ur inredningen och håller på. Lackning hoppar jag nog över tillsvidare. Tror att den går att polera upp ganska bra.minitokig skrev:= tog du ur rutan för att lacka om bilen!?minijanne skrev:??heemini skrev:Varför vindrutan, Janne? Lackar det mot Jul?