Hej!
1. Är det någon som vet var man kan köpa hydrolastic i Göteborg med omnejd, förutom hos Bodins i Uddevalla?
2. Kan man ha annan olja än hydrolastic?
Tackar på förhand
Hydrolasicolja i närheten av Göteborg
Hydrolasicolja i närheten av Göteborg
Det är ingen olja, det är en (dyr) specialvätska! Jag kör med T-sprit/glykol 50/50. inga problem än så länge 

Re: Hydrolasicolja i närheten av Göteborg
Jag kör med K-sprit - glykol och destillerat vatten. Inga problem.
Optus
Optus
BMC Princess 1100 Vanden Plas 1965
T-svart är kalas eller frostskyddsvätska till tryckluftssystem till lastbilssläp! samma pris 70kr/liter! hepp
Tack för de fantastiska svaren. Nu har jag ett annat problem. Den lilla hatten (av mässing?) där man fyller på hydrolastic eller annan vätska, har kommit bort. Finns det någon som har en över att sälja, eller ett bra tips på var man kan köpa en dylik?
Tackar på förhand och allt gott!
Misstänkt lika gängor på en vanlig ventilhatt som finns i massor på vilken däckfirma du villcca112 skrev:Tack för de fantastiska svaren. Nu har jag ett annat problem. Den lilla hatten (av mässing?) där man fyller på hydrolastic eller annan vätska, har kommit bort. Finns det någon som har en över att sälja, eller ett bra tips på var man kan köpa en dylik?

Men orginal mässingshatt är klart snyggast!
Om Joseph Lucas uppfann mörkret så är det Robert Bosch som står för alla svarta hål i rymden!
Å systemen funkar än med t-k-sprit/glykol? Blandar ni ut glykol till -36 grader lr kör ni koncentrerat?minijanne skrev:Det är ingen olja, det är en (dyr) specialvätska! Jag kör med T-sprit/glykol 50/50. inga problem än så länge
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
mini pickùp 850 67-
mini 1380 79-
mini clubman 1000 71-
mini clubman 1000 72-
mini 1380 79-
mini clubman 1000 71-
mini clubman 1000 72-
Koncentrat