Hamnträff i Nyköping - onsdag 3/8
Tema Engelska bilar. För gemensam färd från Stockholm: samling vid Shell i Alby klockan 15.00.
Re: Hamnträff i Nyköping - onsdag 3/8
Jag tänkte också ta en sväng dit, men jag åker från Norrköping runt 17-tiden.
Vem vet, kanske ses vi där.

Vem vet, kanske ses vi där.

Kul! Då ses vi där!
6 kojor på väg från sth
bara jag som arbetar denna veckan medan alla andra ute och åker koja?
Hemma igen efter 25 mil i kojan...
Kul att så många kom på träffen.
/Magnus
Kul att så många kom på träffen.
/Magnus
Austin 850 -66
Kul att kika på kojor och alla som var där.
Har vissa svårigheter att åka koja nu, så det blev en tur med hojen.
Har vissa svårigheter att åka koja nu, så det blev en tur med hojen.
Ja, det var många fina kojor där!
Min koja bråkade lite igår.
På vägen till Nyköping tyckte den att det var på tok för varmt.
För att hålla tempen på jämn nivå var det under 60 eller över 120km/h som gällde.
Under 60km/h är så gått som omöjligt med min växellåda & över 120 känns rätt snabbt på "utflyktsvägen" som vi tog.. Tur för mig att tempen sjönk så fort jag frikopplade.
Väl i Nyköping hade ena kromringen till framljuset lossnat och avgasröret låter mer än vanligt, annars gick det väl rätt bra
På vägen hem höll sig iaf temperaturen på lagom nivå.
När de ropade ut att det var över 250 engelska bilar där igår men att rekordet hölls av tysklands-temakvällen med över 270 bilar funderade jag på hur många engelska som var på väg dit men inte höll hela vägen
Min koja bråkade lite igår.
På vägen till Nyköping tyckte den att det var på tok för varmt.
För att hålla tempen på jämn nivå var det under 60 eller över 120km/h som gällde.
Under 60km/h är så gått som omöjligt med min växellåda & över 120 känns rätt snabbt på "utflyktsvägen" som vi tog.. Tur för mig att tempen sjönk så fort jag frikopplade.
Väl i Nyköping hade ena kromringen till framljuset lossnat och avgasröret låter mer än vanligt, annars gick det väl rätt bra

På vägen hem höll sig iaf temperaturen på lagom nivå.
När de ropade ut att det var över 250 engelska bilar där igår men att rekordet hölls av tysklands-temakvällen med över 270 bilar funderade jag på hur många engelska som var på väg dit men inte höll hela vägen