Hoppas alla har det bra trots att sommaren lider mot sitt slut och hösten börjar göra sig påmind med mörkare kvällar och lite blygsammare temperaturer.
Hundkoja.com fortsätter växa vilket är förbaskat roligt! Över 500 medlemmar! Vem kunde ana detta? Ser fram emot en vinter med mycket aktivitet här och ute i garagen. Jag tänkte härmed börja delge lite information om förändringar som är på gång här på Hundkoja.com
Som ni ser har jag omstrukturerat lite på huvudsidan, för att ge den ett lite mer städat intryck. Högst upp har denna tråd hamnat där jag kommer fortsätta skriva in lite nyheter och dylikt men även fråga Er medlemmar om råd och åsikter innan vissa förändringar träder i kraft. Det är ju trots allt Ni som ÄR forumet.

Kan börja med en fråga redan nu. Som Ni säkert redan noterat har Salutorget fått en egen avdelning. Hade funderingar om att ge det en helt egen sida men i nuläget är denna lösning den bästa. Jag har däremot funderingar om att dela upp Salutorget i "Bilar köpes", "Bilar säljes", "Delar köpes", "Delar säljes" och eventuellt någon mer kategori. Eftersom det finns en hel del annonser nu så tror jag detta skulle ge en bättre överblick. Tror ni detta är en bra idé eller ska jag låta det vara?

Dessutom ska jag börja städa lite i de olika forumen och få bort trådar utan egentligt innehåll. Detta för att hålla databasen ren och så liten som möjligt för att få forumet att vara så snabbt som möjligt. Vill dessutom tacka och hälsa Jocke, alias Babas här på forumet, välkommen som moderator i Salutorget, där han kommer hjälpa mig att hålla det rent och snyggt!

Nyheten som ligger närmast i tiden är något som varit efterlängtat ett längre tag men som jag inte funnit någon riktigt bra lösning på förrän nu. Detta är givetvis Hundkoja.com's eget Bildarkiv! Det kommer fungera som så att Ni medlemmar får möjligheten att själva ladda upp bilder till ett bildarkiv. Det kommer finnas flera olika album, t ex Träffbilder, Mektips, m.m. Som grädde på moset kommer Ni kunna kommentera och rösta på alla bilder, skicka dom som E-vykort, m.m.

Detta är jag i full färd med att fullborda och kommer lägga ut hela härligheten så fort jag är klar!
Det var allt för denna gången och jag hoppas jag kunde glädja nån med denna nyhet! Kom gärna med kommentarer och glöm inte min fråga om Salutorget!

Lev väl därute i stugorna och garagen!
MVH Johan "Ubba" Åberg
Webmaster - Hundkoja.com