Ledsen att jag inte fått in bilder ännu. Var i garaget hela kvällen igår och hann inte starta datorn (somnade i soffan) när jag kom in igen. Hi-Lo´s kanske vore en bra ide, men jag har fullt sjå att få ihop den här nu så jag får slita med det senare när jag byter till skivbromsar.
Igår fick vi bort spettet och sen monterade jag gaspedalen medan mannen fick dit resten av pedalstället. Sen köpte jag 12 bitumenmattor varav 2 var skittjocka och det tog lång tid med värmepistolen. De mindre 20*25 cm var tunnare och lättare att få dit. Köpte upp hela lagret de hade så jag ska till Swedol och handla upp deras idag. det går åt väldigt mycket märker jag, trots att bilen är liten (och söt).
Idag blir det inget mekande för min syster fick en dotter igår och därför blir det bebisbesök istället. Lördag ska soppatanken på har jag tänkt och rengöring och målning av motorn ska göras i helgen. Planen är att försöka banka på så mycket som möjligt på den och ev hinna med ventilationen och alla räfflade slangar.
En liten klurig sak är min centerkonsol. I den sitter friskutblås men jag är osäker på om man ska montera slangarna dit istället för upp i träpanelens yttersidor. Har ju inte direkt några fler utgångar på värmepaketet att nyttja.
Sen sitter gaspedalen riktigt nära den där konsolen så det ska bli intressant och se om det kommer få plats... men andra har ju fått dit dem så vi får hoppas på att det funkar.
Foton kommer, ja lovar....