HA HA HAAAAA
Igår kom ett stort paket från Minispares hemlevererat... kändes snabbt med tanke på att jag beställde 9 dagar tidigare.
Det kom en helsikes massa pluggar, skruvar, muttrar, packningar, och annat fnutt.
Bytte vindrutetorkar-snurr-sakerna.. det blev lite bättre rull i dem nu. Sen satte vi dit mer elsystem men mer behövs. Sen har jag tabbat mig rejält... har troligen slängt ena framlyktan... SKIT
Någon som har en över till ett bra pris?
KLANT SÄGER JAG OM MIG SJÄLV. men den åkte nog med till tippen med lite annat som skulle dit förra veckan... så himla irriterande. Jag har själva huset kvar men inte lampan... morr.....
Tillbaka till leveransen. Fick samtliga packningar till alla fönster och dörrar, några lister till huven och bakluckan, batteriskyddet, handbromsdamasken, kopplingsslang, nipplar, en backlampa (som jag inte fattar hur man kopplar på), kromade handtagsbottnar (beställde t o m 2 för mycket så är nån sugen på sådana så hör av er, har även en uppsättning rostfria pluggar till hålen under vindrutan. ....
Sen som grädde på moset sände Wheeler Dealers igår 2 avsnitt om just en Mini 1000 som de gjorde iordning
. Ha en strålande dag alla kojälskande där ute