Igår fick jag Vabba och därmed tillbringades mycket tid med kojan. Som tur är kan en sjuk 11-åring sysselsätta sig själv framför några filmer i soffan... skönt att ha garaget i huset.
Ja ja.. nog om detta.
Igår höll jag på att få dåndimpen igen... trodde att jag slängt hastighetsmätarwiren...

Annars provade jag isolering, mattorna (sååå snyggt), klädde insidorna på bakre hjulhusen, karossens sidor vid baksätet, ryggstödet bak, sitsen bak, och i de fina bakre handtagen med tjocka isoleringsmattor. Hoppas nu det ska bli tyst och lungt i bilen i förhållande till innan. Sen hade mannen klätt om sitt bagageutrymme med nån filt han beställde från BRL. Den bit som var över snodde jag till bakre fönsterpanelen och de inre hjulhusen bak. Det blev toppenfint. Eftersom jag lagt på isoleringen där också så blev de inte så hårda heller.
Sen gjorde jag slag i saken med baksätets ryggstöd. Det har legat och bara varit löst på den där stålramen men igår satte jag dit clips och spände vinylen över ställningen ordentligt. Jag är nöjd som fasiken. Dock var dörrsidorna bak inte världens bästa passform på kan jag säga. De ska väl in i den lilla skenan upptill i dörrhålet men det är lögn i helvete att få in den där, då får jag knäcka den och då låter jag hellre den sitta utanpå och isåfall får jag fästa den på nåt annat sätt.
Elen är också under fortsatt utredning för mannen. Det fattas de extra kabelsladdarna som går till framlysena innan han får ihop det. Ja, meket fortsätter ikväll........