Hejsan, Efter ett tag av åkande är det dags igen.
Nu har det börjat läcka lite vatten från kylaren, Går fortfarande att åka ganska långt ändå innan det blir kok på att.
Eftersom jag skulle vilja använda bilen ner till skåne nästa vecka undrar jag om en temporär lösning, Kylarcement. Har hört att "Dyrare" varianter är helt okej, men sen finns det folk som säger att det är kasst, Sätter igen i stort sett allt från kylarhål till bagagelucka (

). Är det någon som använd detta, som vet om det är okej att använda ett tag eller om det bara är att låta den stå tills jag har råd med ny kylare + slangar?. Nu blev detta i fel del på forumet men eftersom jag redan skapat en tråd så tänkte jag att jag kör vidare i den

.
Har dessutom börjat uppleva att bilen "hoppar" eller... Vaggar framåt (Typ ovala hjul) . Ibland mycket, Ibland lite, ibland inte alls. Det kan komma på olika hjulpositioner på bilen också (Båda sidor fram, och båda bak) Vetifan vad som är galet :S. Någon som haft samma problem?. Verkar som det kom efter jag var och lagade bromsarna bak, har haft av hjulen och dit med dem igen. Var någon som påpekade att ibland kan det vara joxigt om man inte får "centrumhålet" på hjulet ordentligt över navet eller vad man säger, Men problemet kvarstår. Kan det vara problemet?. Har bara bytt hjul på moderna bilar där man bara smäller dit dem, Det är inte så att man behöver rikta eller något på en hundkoja xD?. Är det någon som vet så är jag tacksam för svar

.
Tack på förhand Mvh Poks!.
EDIT :
Dalhems fungerade hur bra som helst, Beställde delarna på söndagen och fick dem på onsdagen.. 5 av 5 bultar blir betyget!.