Grill Mk1

Kaross, lack, lackvård, rostskydd, styling, etc.
Användarens profilbild
Helipop

Grill Mk1

Inlägg av Helipop »

Hej hej. Jag vill ha en 7bladig mustaschgrill. Kollade lite på nätet i går hur Morris cooper och Austin Coopergrillarna såg ut eftersom dom inte fanns illustrerade i Jana. Men när jag sökte på bilder på morris cooper så verkade övervägande delen ha 7 blad och Autsins ha fler. Är det så? Om jag beställer en Morris cooper och en mustasch till får jag en som ser ut som på denna bild? http://www.tr6.com/um/images/Mk1S05_sml.jpg. Det är en sån jag vill ha nämligen.

Peace
:: är bara en nyfiken glappkäft med ödmjuk attityd ::

SWIFT 1.3 Gti twincam 1300 g13b clubman - saloon reggad -71 orange med silverränder
Austin mini 1000 -74 BRG + OEW tak
Användarens profilbild
Helipop

Inlägg av Helipop »

Och en sak till, passar dom på min -77 mk3 utan problem?

SWIFT 1.3 Gti twincam 1300 g13b clubman - saloon reggad -71 orange med silverränder
1000mk3

Inlägg av 1000mk3 »

fikk ikke frem bildet, men du må hvertfall ta bort panserlisten...

har også en mk3 jeg vil ha mk1 grill på :D
Användarens profilbild
Helipop

Inlägg av Helipop »

Listen på huven ja.. Det är ju en idé ändå eftersom jag ska lacka allt sen så den listen ryker ju ändå.

Tänk vad dyrt det blir med allt sen. Många droppar små.

Användarens profilbild
Helipop

Inlägg av Helipop »

Läsnken fungerar förresten om du tar bort den sista punkten som är efter .jpg

Testa nu

http://www.tr6.com/um/images/Mk1S05_sml.jpg

1000mk3

Inlägg av 1000mk3 »

nå virket den ja. veldig fin grill. Veldig fin bil faktisk! :D
Hans L

Grillen passar!

Inlägg av Hans L »

Jorå! Grillen passar. Plåten bakom din nuvarande grill har kvar formen. Lite pyssel blir det dock eftersom du får lite hål över och lite nya hål som måste borras. Största bekymret är huven! Som det är nu så har du en del av grillen, = översta delen av sargen, fäst i huven. Du kan enkelt ta bort denna aluminiumdel. Då sitter emellertid en svetsad plåt bakom! Den går naturligtvis också att avlägsna men då krävs våld. Ett annat sätt är att byta huv till en Mk I. Tyvärr så passar då inte gångjärnen!!!

Lycka till! :D
Hans L
Användarens profilbild
Helipop

Inlägg av Helipop »

Okay där ser man.. Men jag tänker inte kompromissa för att spara ner på arbetet så jag ska sträva efter at lyckas få dit en Mk1grill. Men är det Morris cooper bara som har 7bladig? för Austin cooper tex verkar ju ha typ tio blad eller nåt. Och frågan är ju varför dom bytte från den toksnygga mustachgrillen till en kantig grill med massa delar och mellanrum och delad övre list. Mustaschen följer ju linjen hela vägen och har mjuka former. Yeah

:)

Skriv svar