Vad kul med ett sånt livligt forum där folk läser och skriver med, brukar mest vara visningar på andra forum.
Hylsan: Visst fannsdet mer att göra än vad säljaren uppgav. Jag fick ner priset en del så jag är nöjd ändå. Alternativentill denna bilen var få.
Johnsson: Tackar den är mums.
minime: Tack, det är starmags 13 tum med 175 50 13 på. fick med Minilite 13tums med.
Per Eklund: Jag har inte bestämt mig än. Kojan är väl inte helt optimal att använda som tävlingsbil, men det är också en anledning att göra det. En av mina andra bilar )(wolksvagen Lupo) blev en renodlad bilstereobil på grund utav att den var hopplös att bygga i. Gillar sådana utmaningar så det är inte omöjligt.
Postar ett par bilder på min andra hobbybil som jag byggde från vrak förra vintern.

[/img]

[/img]
Nu till det tråkiga. redan andra dagen av mitt kojaägande lyckades jag krocka den lite lätt..
På utfarten från mitt jobb där det var torrt och fint (ingen snö) så hade en gatusopningsbil borstat grus. Dett låg i min fil och var ett ca 2cm tjock lager med rullgrus.. Med den bilen och dom däcken så kan man räkna ut med arslet och en krita hur lätt det var att få stopp. Så jag gjorde en lite touch med en buss.
Skadorna blev ett krossat lampglas, liten buckla på vänster skärm , och ett litet veck på den rostiga framplåten. Dvs alla saker som jag skulle byta ändå. Glömde säga att min själ fick sig en buckla med..
Så nu vill jag ha tips på ar man bör handla 2st framskärmar, frontplåt och 2st lampor och vad detta kan kosta i frakt från england?
Jag ger fan inte upp i alla fall.. Nu blir det snart renoveringstime..