hjälp mig... vad kostar delar????????????

Prata om vad du vill
myran81

hjälp mig... vad kostar delar????????????

Inlägg av myran81 »

tjena alla hundkoja ägare.. hoppas allt är bra med er!!! det är så här att jag har hittat en hundkoja jag vill ha!!! men jag skulle vilja veta om det är svårt + om det är dyrt med delar ifall nåt skulle gå sönder..... kan inte nån vara snäll och svara... tack på förhand.. Mats
Användarens profilbild
Helipop

Inlägg av Helipop »

Beror helt klart på vad du menar för delar. "Allt" finns ju att få tag på i allafall. Kolla på http://www.minisport.com och lägg på ett par hunda per del, tex. om det är nog runt 500kr från england så kanske det kostar runt 8-900 i Sverige mellan tum och pekfinger. Kolla på jana motors ( http://www.janamotors.info.se/ ) och beställ katalog.
:: är bara en nyfiken glappkäft med ödmjuk attityd ::

SWIFT 1.3 Gti twincam 1300 g13b clubman - saloon reggad -71 orange med silverränder
Austin mini 1000 -74 BRG + OEW tak
myran81

ok??

Inlägg av myran81 »

ok.. men det är inte överdrivet dyrt då???
Användarens profilbild
Helipop

Inlägg av Helipop »

Nä, man klarar kostnaderna. Jag har studerat och bara arbetat lite och jag hankar mig fram ochhar nog råd med en totalrenovering. Köpte min bil i ganska rostigt skick för 6000 och har köpt delar till för kanske 6000 med sammanlagt. Beror ju på vad man vill ha. När jag är färdig med bilen räknar jag med att ha lagt sammanlagt runt 20000kr med allt.
:: är bara en nyfiken glappkäft med ödmjuk attityd ::

SWIFT 1.3 Gti twincam 1300 g13b clubman - saloon reggad -71 orange med silverränder
Austin mini 1000 -74 BRG + OEW tak
palman

Inlägg av palman »

allting är relativt när det gäller sånt..men hundkojjorna är väldigt billiga i reservdelar o slitdelar om man skulle jämnföra med tex en japsa bil
austin65

Inlägg av austin65 »

Är villig att hålla med föregående skribenter. Jag tycker att priserna på grejjer är helt ok, men det är klart att det finns ju lite "värre" märken på mycket som gärna kostar lite mer.
Användarens profilbild
MR-T
Kontakt:

Inlägg av MR-T »

Kojerna har billiga delar. Och man kan göra en hel del själv om man har tillgång till svets/svarv eller någon bra polare som har det. Köper man en Amazon, PV, USA bil och tänker renovera en sådan så kan man säkert renovera 5 minis för en PV. Men det bästa av allt är väll att dom är så simpla så farmor skulle kunna fixa felen. Det sämsta är väll att det inte finns plats för feta fingrar/armar när man skall skruva.
mongoose

Inlägg av mongoose »

Ring eller maila till http://www.minispares.com och uppge ditt kortnummer adress personuppgifter m.m. så får du ett "Customer-number"

Köp hejvilt med prylar, och UPS kommer och knackar på din dörr och levererar prylarna. Utöver prylarna så kostar frakten för ett normalpaket

25£

"Buy now pay later"/Mongoose
Skriv svar