Nog om det.
Jag tog fram den roliga lådan. Jag är en junkie för krympslang.

Jag hade tänkt löda ihop sladdarna men min kolv hade sagt upp sig. Dessutom så är det bra att veta att det funkar innan man lödar det. nu sitter det med kabelskor och krympslang.

Sen kopplades alt in i den fina säkringsboxen.

Såhär rent och fin blev det bakom förgasaren där det tidigare hängde fulkopplingar och glappande säkringar. Tom avklippta kablar.

Sen har vi min finurliga lagning av den trasiga ventilen för värmen till kupen, jag och min fru tröttnade på att köra mitt i sommaren med full värme. Ett vvs balofix så att man kan vrida på om man vill ha värme.

Dom var slut i lager sist som jag beställde prylar så det får bli ett senare projekt att fixa ordentligt.
Sedan så fick jag bygga upphängningar till avgassytemet då dom saknades på min bil.

Sen så satt skiten på plats.

Dessvärre så åker jag på att bya dom motorfästena som sitter på sidan mot innerskärmarna. tänkte fuska olyfta bilen lite i motorn med domkraften.... Det gick inte, det sa kras.. Skitsamma jag har nya och ville ändå byta dom..
Nu är jag grymt sugen på att montera ho lowsen även fram och ett tracking kit så att man kan justera camber och caster.
Jag har nya hårdare bussningar till hela framvagnen men vet inte om jag skall göra det då det ändå ingår i kitet.. kanske bättre att lägga i stoooora högen med nya prylar som snart hamnar på säljes.