Hej på er
Har letat efter en mini nu ett tag. Känns som det är väldigt dåligt med bilar ute till försäljning, Brukar det vara torrt eller är det jag som har otur när jag är sugen på att köpa?
//David
Dåligt utbud på bilar till salu!
- Mr Gotland
- Moderator
Re: Dåligt utbud på bilar till salu!
Det har varit dålig på blocket ett tag nu faktiskt. Dom som är bra försvinner ganska fort nuförtiden, så det är bara att fortsätta att hålla utkikDavid84 skrev:Hej på er
Har letat efter en mini nu ett tag. Känns som det är väldigt dåligt med bilar ute till försäljning, Brukar det vara torrt eller är det jag som har otur när jag är sugen på att köpa?
//David
1 - Austin 850 Pickup -62
2 - Mini Marcos -65
3 - Morris 850 Super -61
// Emil
2 - Mini Marcos -65
3 - Morris 850 Super -61
// Emil
Ja verkar inte bättre än så !
Så om någon har nått att sälja är det bara dra ett PM till mig ! Hur många minisar finns det kvar som rullar i landet ? finns det någon siffra på det eller är det smått omöjligt att få fram ?

Så om någon har nått att sälja är det bara dra ett PM till mig ! Hur många minisar finns det kvar som rullar i landet ? finns det någon siffra på det eller är det smått omöjligt att få fram ?
- Hollywood Vampire
Utbudet är varierande och många sätter överpriser på sina bilar! Tittar vi i grannländerna så är priserna ännu värre...
Är själv på jakt efter en koja och har missat många senaste tiden, så det enda vettiga som återstår just nu är import från antingen tyskland eller england.
Är själv på jakt efter en koja och har missat många senaste tiden, så det enda vettiga som återstår just nu är import från antingen tyskland eller england.
BMC 850 Mini Pick Up 1968
###
Austin Mini Clubman 1972
Austin Mini Clubman 1973
Austin Mini 1000 1975 Jubileumsbil
Leyland Mini 1000 1977
###
Austin Mini Clubman 1972
Austin Mini Clubman 1973
Austin Mini 1000 1975 Jubileumsbil
Leyland Mini 1000 1977