Det är ju bara att beklaga att Ubba får göra allt jobb helt i onördan. Men se juset i tunneln. Vi får posta nya Inlägg här så länge. Ett nytt inlägg för varje fråga istället för att lägga dom under olika rubiker, Kan bli lite rörigt men vad gör det. Kämpa på UBBA! Heja Sverige friskhumör...
Jocke
A plåtar och dörrfäste
-
A plåtar och dörrfäste
Långt om länge har jag äntligen fått min första beställning från minisport. Jag hade bla beställt 2 st A Post Inner/ Hinge Cover Mk3, vilket är plåten att fästa dörrarna i.
Nu undrar jag om det går och hur man bäst går till väga för att plocka bort a plåtarna (som det inte är något fel på) så de går att använda igen. Att plocka bort punktsvetsarna i sömmen ser ut att vara ganska enkelt, men hur mycket mer sitter den sen?
Finns det dessutom något enkelt sätt att få till den så att dörren passar. Man kanske ska ha dörren i när man fäster plåten?
Många frågor, jag skulle kunna ta lite bilder för att förtydliga. Jag lägger upp dem i bildarkivet.
Nu undrar jag om det går och hur man bäst går till väga för att plocka bort a plåtarna (som det inte är något fel på) så de går att använda igen. Att plocka bort punktsvetsarna i sömmen ser ut att vara ganska enkelt, men hur mycket mer sitter den sen?
Finns det dessutom något enkelt sätt att få till den så att dörren passar. Man kanske ska ha dörren i när man fäster plåten?
Många frågor, jag skulle kunna ta lite bilder för att förtydliga. Jag lägger upp dem i bildarkivet.