Säsongen drog igång

Prata om vad du vill
austin65

Säsongen drog igång

Inlägg av austin65 »

Gentlemen, jag tog fram ena bilen i lördags här i östersund, det var tort och fint på vägarna så jag tyckte inte att det var nått att spara på. till min stora fasa vaknade jag på söndag och höll på att få en hjärtinfarkt, SNÖ!!!
Fan, det var bara att ställa in bilen igen. Jag vet att det var lite tidigt att plocka fram men man var ju sugen.
tallefjanten

Inlägg av tallefjanten »

vadå ställa inn kojan,tokfan.
man kör väl den året om? :)
Fjädring???
det ska man ha i sängen inte i bilen.
+ att chevrolet är ett koreansk bilmärke.
jocke.carlsson

Inlägg av jocke.carlsson »

Inte året ommen min har rullat i 3 veckor nu. Så jag har till och med hunnit byta topplocks packning sen första turen. Min första tur gick med sommar däck i halv snöstorm.
austin65

Inlägg av austin65 »

jo det bästa vore väll att aldrig ställa in åkat tallefjanten men jag vill spara lite plåt :D
lcronvall

Inlägg av lcronvall »

Var och hämtade min koja från vinterdvalan häromdagen. Lite småfix med bromsar och sedan besiktning, sen ska det bli åka av. Känner dock ingen större brådska än, då jag gärna vill ha några grader varmare ute innan cabsäsongen drar igång på allvar.
Lars
Koja-76 utan tak
austin65

Inlägg av austin65 »

ja åker du cab kan det ju vara skönt med lite värme så du slipper förfrysa pannloben.
lcronvall

Inlägg av lcronvall »

Jaha, så var kojan besiktigad. UA, som det brukar heta. Nu är det bara vårvärmen man väntar på.
Lars
Koja-76 utan tak
grozzny
Kontakt:

Inlägg av grozzny »

gott.. 8)
Skriv svar