En helt vanlig beställningsfråga. Suck.. jalla jalla

Prata om vad du vill
Användarens profilbild
Helipop

En helt vanlig beställningsfråga. Suck.. jalla jalla

Inlägg av Helipop »

Hej, nu är jag trött på att stå och glo på min jävla bil och sucka åt allt plåträddningsjobb så nu ska jag beställa massa ekonomiplåt och frågar därmed vartifrån som är lämpligast, snabbast och billigast. Framför allt snabbast, vill inte vänta ett år på delar typ.

Jag behöver golv, massa golv! Och plåt till trösklar, bagageutrymme och lite vid torpedväggen, men det fixar jag nog på egen hand.

Är Jana uteslutet eller? Har dom mycket plåt på lager eller beställer dom bara hem från england med så det tar massa tid ändå?

:cry: :cry: :cry: :cry:
:: är bara en nyfiken glappkäft med ödmjuk attityd ::

SWIFT 1.3 Gti twincam 1300 g13b clubman - saloon reggad -71 orange med silverränder
Austin mini 1000 -74 BRG + OEW tak
pickupkalle
Kontakt:

Inlägg av pickupkalle »

jana tar hem från england han också,sen har du bodins,han vet jag inget om,sen kan du pröva Matz lundgrens produktservice,tar hem allt till alla engelska bilar men kan va snabb ibland och långsam ibland,lättast e nog å beställa själv,går fortast,minispares tar ungefär 7-10dagar,sen dom andra vet jag inte,
Bilar utan Turbo suger........

Mini pickup -67
Audi A6 quattro s-line -05
Användarens profilbild
johnson

Inlägg av johnson »

Bodins har ja sett att han har massa plåt hemma till koja iaf..
Men vad priserna är på det vet ja inte...
Jesse

Inlägg av Jesse »

Är också på väg att beställa lite plåtdelar, nån som beställt från http://www.dsnclassics.co.uk eller http://www.m-machine.co.uk/ och vet frakttiden?
Jesse

Inlägg av Jesse »

Beställde från http://www.dsnclassics.co.uk igår..........hoppas på en kort leveranstid :D
Användarens profilbild
Helipop

Inlägg av Helipop »

Jag har beställt/ska beställa från minispares nu. Dom är jävligt tillmötesgående och tar emot banktranförering så det är perfekt och dom skickar en offert i en smidig specifikation. Jag ska beställa för närmare 5000kr nu. i princip en helt ny botten till hela bilen inklusive bagageutrymmesplåten och bakvagnsupphägningsplåt osv. Så det blir några bucks mindre i kassan.. =( Men efter att ha påminnts om hur jävla cool en koja är ståendes på hjul så kändes det motiverande. (var ju bilträff i oskarshamn igår, 2 kojor i exelent skick)

SWIFT 1.3 Gti twincam 1300 g13b clubman - saloon reggad -71 orange med silverränder
Användarens profilbild
Helipop

Inlägg av Helipop »

Som vanligt så har jag tur när det gäller pengar, och direkt när jag beställt och bestämt vad jag ska ha så fick jag reda på att skatteåterbäringen kommer senast i morgon, 3000+ där.. jippie...
så då kanske jag slipper ha magsår om omjag kommer ha råd, för det kommer jag! =)

Jesse

Inlägg av Jesse »

Det var därför jag också passade på att lägga en beställning, visste nämligen att lite extra pengar var på väg :wink:
Användarens profilbild
Helipop

Inlägg av Helipop »

Klockrent när man glömt såna där pengar, semesterersättning och bidrag eller skatteåterbäring, sen när man känner sig disorienterad och fattig och bara ser att det kommit in massa pengar på kontot så blir man så jävla glad.. Det har hänt mig gång på gång.. =)

Användarens profilbild
Helipop

Inlägg av Helipop »

HMP441004 - FLOOR PANEL ROD CHANGE R/H FRONT AND REAR £52.41

HMP441005 - FLOOR PANEL ROD CHANGE L/H FRONT TO REAR £52.41

HMP441008 - FLOOR HEELBOARD WITH LOCATION POINTS FOR REAR SUBFRAME £34.44

HMP441016 - BOOT FLOOR CONTAINING BATTERY BOX £95.94

MS22 - REAR LOWER VALANCE for saloon/sedan models £7.80

MS55R - SILL,8"WIDE OVERSILL PANEL R/H MK III SALOON £6.82

MS55L - SILL,8" WIDE OVERSILL PANEL L/H MK3 ON SALOON £6.82

MSL42L - DOOR JAM AND FLITCH LARGE REPAIR PANEL L/H MK3 ON £6.80

MSL42R - DOOR JAM AND FLITCH PANEL LARGE R/H REPAIR MK3 £6.80

21A1058KIT - BRAKE BACKPLATE BUILT UP R/H WITH SHOES AND CYLINDER £44.47

21A1060KIT - BRAKE BACK PLATE BUILT UP L/H WITH SHOES AND CYLINDER £44.47

~6500kr + FRAKT

Min spännande orderlista... =)

Jesse

Inlägg av Jesse »

Idag anlände delarna från http://www.dsnclassics.co.uk :D
Blir nog säkert mer beställningar därifrån :)
Användarens profilbild
minitokig
Kontakt:

Inlägg av minitokig »

Oj, en tråd som jag missat..

dsnclassics.co.uk har jag beställt från ett flertal gånger och det har funkat perfekt varenda gång, trevligt folk och snabba, korrekta leveranser :)

minispares.com var inte lika korrekta och långt ifrån lika snabba.... :?

Sedan skadar det ju inte att gynna de svenska handlarna någon gång emellanåt, de finns ju i landet och har mycket kunskap att förmedla när man ändå köper delar.

8)
Skriv svar