Packningslim

Motorproblem, trimning, transmission, etc.
Niobium

Packningslim

Inlägg av Niobium »

Någon som vet återförsäljare här på västra sidan av sverige för inköp av ventilkåpspackning samt något packningslim att rekomendera?
Tobbe

Inlägg av Tobbe »

Beställ från Jana per post kostar ju inte så mycket i frakt packningslim finns ju på vilken bilfirma som helst
Niobium

Inlägg av Niobium »

Jana - Han är säkert superbäst på det här med kojja men jag betalar inte någon för att de ska vara oförskämt dryg och otrevlig mot mig i telefon och sedan inte meddelar om leveransförseningar som tex innan jag behövde besiktiga min bil, vilket som jag råkat ut för två ggr hos honom.

Packningslim, det finns massor av olika, vissa rekomenderar loctite röd, medans andra säjer att korkpackningar ska limmas med en mjuk packningsmassa.
tallefjanten

Inlägg av tallefjanten »

beställ från bodins bilservice i uddevalla!
0522 88000) otrolig trevlig! har allt i slitdelar till kojan.
han vet vad kundvänlighet betyder
Fjädring???
det ska man ha i sängen inte i bilen.
+ att chevrolet är ett koreansk bilmärke.
Tobbe

Inlägg av Tobbe »

ok jag har aldrig haft problem med jana alltid trevlig mot mej visserligen låter han lite butter när man ringer men det är nog bara så han är som person.

Ta locktite det använder jag på jobbet bra grejer
Användarens profilbild
Peder

Inlägg av Peder »

jag tycker man ska se på jana som en sjysst morbor eller nått. Oftast gör
han ett skitbra jobb, skickar alltid rätt grejer, fast inte alltid jättefort, men oftast. Oftast ger han mycket bra tips och råd, men ibland har han en dålig dag, eller kanske man inte bara "passar" ihop med honom. Jag kollar ALLTID
först med jana när jag behöver nått, och sällan när jag väl valt att dubbelkolla med dalhems eller så, har jag fått bättre hjälp.

För er som tycker att han är sen med grejer, Fråga alltid om han har dom i
lager. Han ger ärliga svar, och ni blir inte besvikna!
Skriv svar