Hur har det gått för dig?

Vad trevligt!!! Bilder!!!???tvr skrev:Kul att du fått lite tid över till bilen också. Ser fram mot fler framsteg!
Själv har jag äntligen provstartat efter att ha renoverat (och portat) toppen samt bytt en massa andra saker överallt i bilen för en mindre förmögenhet. Chassiet är i praktiken nytt och hela bromssystemet är bytt bortsett från vissa bromsrör. Fick dock läck i mellan bromsröret och vänster bromsslang fram så någon provkörning blev det inte. Får kona till ett nytt rör efter ett besök i bilreservdelsaffären för att skaffa nytt rör på metervara.
Tack för inspirationentvr skrev:Det är snyggt med originalratt!Fast den gamla var i och för sig cool den med. Jag har en Motoplus från 1970 i min.
Vad är det för färg på sätena i din bil? Det lilla man ser på bilden verkar rött.
En sats nya mattor brukar kunna lyfta känslan inuti bilen också. Fast vem levererar såna med bra kvalité och pris?
Har dåligt med presentabla bilder från min. Vit bil med svarta detaljer i ett halvbra upplyst garage fungerar dåligt ihop med mobilkamera. Ännu värre blir det när man fotar under bilen![]()
Jag trådkapar väl lite ändå och lägger in en sidovy som inspiration till hur en (nästan) körklar bil kan se ut.
Hej igen! Jo tätt hoppas vi verkligen påtvr skrev:Skönt när problemen är enkla att lösa. Då är det bara att hoppas att du kan få skarven tät igen utan att behöva byta rör, sånt händer ju tyvärr ibland. Jag har också bytt slangar på min (och i princip allt annat också) och var förvånad att alla nipplarna släppte tämligen lätt.
Tror det är helt rätt val att byta till ett system med två dämpare. Trevligt att det är bra passform, det är man ju inte van vid när det gäller avgassystem generellt. Även Maniflow med två burkar passar bra, det det på min numera
I den här takten så hinner du väl klart innan sommaren börjar!