Nyheter om Halmstad MiniMeet 2005! Datum, m.m.
Dirtbag och Junkan här på forumet ska köra från Sundsvall så då borde ju Sthlm-Halmstad vara rena söndagsturen...jeppman88 skrev:Måste man anmäla sig långt i förväg till träffen?, ska man sätta in pengar på något konto eller så? vore riktigt kul att åka, men det är ju en bit att åka från sthlm

Angående anmälning, m.m kan du läsa om det mesta här!
http://www.hundkoja.com/minimeet.htm
MVH Johan "Ubba" Åberg
Webmaster - Hundkoja.com
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
- mini2fast4u
- Kontakt:
seså kom igen nu
Ja det är bara o anmäla sej nu och boka in helgen den 1-3 Juli
Austin Cooper S-64 970cc Group 2 regulations
Austin Cooper S -64 1071 Ex Rallycar
Austin Cooper SS-65 1275cc Historic Racecar
Morris Cooper -64 Ex. racecar 970cc group 2 regulations, full S-Spec
Racecar Castrol Cup 1430cc
Austin Pickup -69 1275cc
Austin Cooper S -64 1071 Ex Rallycar
Austin Cooper SS-65 1275cc Historic Racecar
Morris Cooper -64 Ex. racecar 970cc group 2 regulations, full S-Spec
Racecar Castrol Cup 1430cc
Austin Pickup -69 1275cc
Re: seså kom igen nu
Precis!mini2fast4u skrev:Ja det är bara o anmäla sej nu och boka in helgen den 1-3 Juli

MVH Johan "Ubba" Åberg
uppdateringen
tja en liten bagatell kanske men du har inte funderat på att vända på forumet så att det senaste inlägget kommer först?
Re: uppdateringen
Funderingen har funnits där men de flesta forum ser ut så här. Dessutom händer det nästan ideligen att det blir lite "off-topic"-snack i ämnena och kommer då senaste svaret överst måste man gå ner till slutet på sidan för att veta vad det egentligen är som diskuteras i tråden.BattyBoy skrev:tja en liten bagatell kanske men du har inte funderat på att vända på forumet så att det senaste inlägget kommer först?

Annars kan man bara klicka på den lilla lilla bilden i rutan "Senaste Inlägg" som ser ut som ett textdokument så kommer man till den sista kommentaren i ämnet.
MVH Johan "Ubba" Åberg
Ubba skrev:Funderingen har funnits där men de flesta forum ser ut så här. Dessutom händer det nästan ideligen att det blir lite "off-topic"-snack i ämnena och kommer då senaste svaret överst måste man gå ner till slutet på sidan för att veta vad det egentligen är som diskuteras i tråden.BattyBoy skrev:tja en liten bagatell kanske men du har inte funderat på att vända på forumet så att det senaste inlägget kommer först?![]()
Annars kan man bara klicka på den lilla lilla bilden i rutan "Senaste Inlägg" som ser ut som ett textdokument så kommer man till den sista kommentaren i ämnet.
nu hände jag inte med här.. vad tusan måste man anmäla sig för att få köra med i kortegen o sånt.. jag bor nu mera i halmstad så jag behöver inte bo nånstans o så... jag vill osså va me
Om du inte ska ha nåt boende är du självklart välkommen ändå!niklas82 skrev:Ubba skrev:Funderingen har funnits där men de flesta forum ser ut så här. Dessutom händer det nästan ideligen att det blir lite "off-topic"-snack i ämnena och kommer då senaste svaret överst måste man gå ner till slutet på sidan för att veta vad det egentligen är som diskuteras i tråden.BattyBoy skrev:tja en liten bagatell kanske men du har inte funderat på att vända på forumet så att det senaste inlägget kommer först?![]()
nu hände jag inte med här.. vad tusan måste man anmäla sig för att få köra med i kortegen o sånt.. jag bor nu mera i halmstad så jag behöver inte bo nånstans o så... jag vill osså va me

MVH Johan "Ubba" Åberg