Jag håller just nu på och kontrollerar övernattningsplatser för Er som vill komma. Jag har varit i kontakt med Tekniska Kontoret på Halmstad Kommun angående om det finns någonstans vi kan vara. Jag skulle helst vilja att vi kunde vara ett slutet sällskap och därmed ha något "eget" ställe att vara på. Detta verkade inte vara möjligt utan jag får kolla med campingarna här omkring och se om dom kan ställa upp så återkommer jag med mer information framöver. Jag kommer dock att i första hand jaga vidare efter någonstans där vi kan "vara i fred"...

Däremot blev min kontakt på Tekniska Kontoret väldigt intresserad av träffen och tyckte det var en jättetrevlig idé. Han ville t o m i samförstånd med Hundkoja.com hjälpa till med att anordna bl.a. en kortegé här genom Halmstad för oss, m.m. Vore ju skithäftigt eftersom det är RÄTT mycket folk här på sommaren!
Mer information om vad som kommer hända på träffen fylls på här i tråden allt eftersom! Men någon form av Mini Rally kommer fixas, grillning, m.m, och självklart, om det är möjligt, Super-Stage och "vansinneskörning" på Halmstad Flygplats rullbana!