Har haft rätt bra med problem med generatorn det senaste, den la ner helt enkelt o det verkade vara omöjligt o hitta nån som passade... Men jag hittade en med samma storlek efter ett tag o bytte delarna på dem, tyvärr så laddade det inget då heller... Hmm...
Sen fick jag tag på en annan i typ samma storlek men fästena passade inte riktigt så vi fick tillverka ett par såna, gratis är ju gott så det var snart gjort, tyvärr så saknades laddrelät i den o det visade sig att de inte tillverkades längre... Vafan...
Så jag köpte mig en ny volvogenerator, de är rätt så små iaf, den fick plats som tur var o det räckte med att fixa ett nytt spännstag o rota fram en annan rem så passade det hela! Tog bara tre försök på remmar innan man fick en som passade... Men nu har man ladd iaf!
Sen har jag satt in larm i bilen med, kan ju inte ha bil i stan utan larm! Men självklart hade jag ju råkat klippa av antennkabeln till larmet och även supa bort c-låskontakten, har beställt nya men jag har alltså inget c-lås än och måste typ trycka fjärren mot rutan för o få kontakt, men larmad är den iaf!
Sen har jag ju som nog ingen missat funderat på o trixa in elhissar i den lille! Nu har jag en iaf... Ska lägga upp mer kort på det senare när det är klart, men såhär ser det ut nu iaf... Funderar på o bygga nya baslådor på dörrsidorna o göra nån typ av armstöd som döljer elmotorn, men det får bli ett senare projekt!
Såhär ser det iaf ut just nu, ska sätta fast dem lite mer stabilt sen.

Sen måste jag bara säga en sak, har ju inte vågat lägga in basarna än på grund av allt strul med strömmen o så. Men satan!! Vad det spelar på ändå! Fick gåshud redan när jag provspelade... Klart, rent ljud i hela registret o grymt med kräm o kontroll hur mycket man än höjer! O då har jag inte ens ställt in ljudet än... Här behövs inga basar... Men de kommer nog ändå sen!