Nu ska vi se här, det jag har tänkt o hinna med i vinter med lilla battingen är att trycka in lite bom-bom, ett larm, elhissar, fixa till inredningen, byta lister o tona rutorna. Och en rejäl dämpning av hela bilen, den låter som en kontainer just nu. Mer tror jag inte jag hinner med, men hittar jag ingenstans att ha bilen på så kan det nog bli tight med bara det!

På önskelistan står även en omlack, kjolpaket, breddning, spacers o 13tummare, nästan enbart tack vare Johnson o hans goda smak...

Stereoprylar har jag så jag klarar mig, det skulle väl vara ett monoblock som skulle behövas då kanske. Men jag behöver klura lite på hur jag ska knåpa till dörrsidor, i-bräda o en mittkonsol. Jag tar tacksamt emot alla tips jag kan få!
Larmet ska jag nog klara av, har ju trots allt kopplingsschema o så.
Elhissar vettefan! Jag har ett gäng till en Saab 9000 liggandes, är det nåt man kan använda tro? Eller måste jag köpa nytt?
Inredningen då, Jag behöver typ allt! Tak, solskydd, golv, sidor, stolar, får bygga nåt skoj i bagaget o klä in. Var kan man få tag på vettiga grejer utan att bli för fattig?
Lister är man väl rätt så tvungen o köpa nytt antar jag, o toningen ordnar man samtidigt, så det är väl inget jättejobb det där!
Dämpning då? Funderar på att spruta på massa noisekiller inuti bilen o komplettera med asfaltsmattor där det behövs, jag vet inte om det räcker med det eller om det kanske är bäst o kasta in nåt under mattan sen med? O vad är bäst o döda ljudet mellan kupen o motorrummet med?
Sen skulle det inte skada o fixa lite bättre bromsar, mera klös under huven, oxå skulle jag nog behöva gå igenom kopplingen, har ett spel på typ en halv cm, känns lite som en av o på-knapp!
Oj vilket jätteinlägg det blev! Sorry...

Men snälla, kom med massa ideer o tips! Allt blir alltid så mycket lättare om man får bolla lite. O jag lovar att fixa massa bilder på arbetet...