Den ser ju tusen ggr fräschare ut än min, det har blivit en jäkla fart på denna delen av forumet. Dom där sakerna framför lysena vad har dom för funktion? Torkare?
Stora hundkojan haha hundkojans lite småtjocka store syster. Har ingen aning om vad jag har för lysen, men rost finns det en del. Vart får man tag på plåt till maxin? Aha vad bra att det är lätt att byta om man skulle behöva nångång, det brukar vara det man helst inte vill göra på en bil. Köp förbud på loppis !!! det är som en saab utan rost.
Saab utan rost... huu, ha ren og 900 som jag ska byta plåt i länkarmen på... Köpte plåten förra vintern...
Sen rostar ju dörrarna friskt...
Og 900 är en bil jag gillar skarpt. ganska tighta egentligen, bra komfort, värme och säkerhet...
Lyckades hitta strålkastargaller till den... såg gräsligt ut... pensionärsvarning...
Gillar att gubbifiera mina bilar...
Mycket rost?
Bolund i Floby shoppade jag en beggad skärm från och Sid i Tibro grejade en ny skärm från England. Cirka 1400 spänn. Klokkerholm, lagerför iaf inte några skärmar eller annan plåt...
Kanske bne nån vettig plåtslagare om att bocka till nåt...
Ledig dag idag, nice,,,
Blev en del shoppat på loppis ändå, lite blandat, gamla tavelramar, hammare, surformrasp, en dansk keramiklampa och några pixioböcker till tösen... och ett rävspel frö två kronor.