Lakering
Re: Lakering
Det hade ju underlättat om du skrev vart du kommer ifrån...jimmy skrev:Hallå jag skulle bara höra om det var någon som vet nån som kan lack bra och till bra pris?

MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Jo, det förstår jag. Tänkte bara att du kanske inte är så sugen på tips på lackerare i Halmstad, Vetlanda, Haparanda, osv.jimmy skrev:Jag kommer från sörmland, men bilen är flyttbar.
Jag ska hålla ögonen öppna efter någon lackerare i Stockholmsområdet!

MVH Johan "Ubba" Åberg
jag kommer ha kojan lackad i Karlskoga (eller i närheten) Sen vet jag nog en i Borlänge som skall vara bra också..
Funderingen som jag själv har är vilken färg skall det bli....det finns nämligen så många fina färger. I varje fall tänkte jag att det skall bli en BMC/BL/Rover orginal färg och senaste tiden har jag funderad på att lacka den Night fire red (med svart tak)....motorn blir då BMC grön.
Men jag vet att det finns en väldigt fin blå färg, tak blir då silver och motorn kan då bli Chevrolet Orange....skulle se snygg ut också...
Tror att jag behöver hjälp: om ni har en '72 Clubman, med 1380...vilken färg skulle ni välja?
Funderingen som jag själv har är vilken färg skall det bli....det finns nämligen så många fina färger. I varje fall tänkte jag att det skall bli en BMC/BL/Rover orginal färg och senaste tiden har jag funderad på att lacka den Night fire red (med svart tak)....motorn blir då BMC grön.
Men jag vet att det finns en väldigt fin blå färg, tak blir då silver och motorn kan då bli Chevrolet Orange....skulle se snygg ut också...
Tror att jag behöver hjälp: om ni har en '72 Clubman, med 1380...vilken färg skulle ni välja?