E de nån som vet om Dalhems lagt ner försäljning av koja delar?
Hörde av nån att så var fallet. Tråkigt isåfall för då försvinner ju lite konkurransen för Jana.
Dalhems
Re: Dalhems
nej,de har inte lagt ner,du kan beställa en så kallad katalog som de har.
m.v.h Fritz
m.v.h Fritz
-
de är dock inte så glada att ha hand om det mer för det har varit mycket klydd me engelsmännen så..så sa de till mig sist jag prata med dem.
Men är där fortfarande folk som handlar av den sure gubben på Jana. Väldigt otrevlig tycker jag och tar en jäkla tid för han att fixa en liten sak bara så.. Har hört mycket om att bodins är bättre sen har jag en här nere i skåne som också är perfa.. BSCC i Löddeköpinge.. Fixar det mesat och har mycket av slitdelarna hemma..
Men är där fortfarande folk som handlar av den sure gubben på Jana. Väldigt otrevlig tycker jag och tar en jäkla tid för han att fixa en liten sak bara så.. Har hört mycket om att bodins är bättre sen har jag en här nere i skåne som också är perfa.. BSCC i Löddeköpinge.. Fixar det mesat och har mycket av slitdelarna hemma..
Beställde dom här trekant plåtarna som sitter framför dörren från dalhems, och jag sa att ja vill ha till min 76- först och främst var dom restade så ja fick vänta. Sen när ja fick dom så var de ju inte ens till min års modell så de blev och kapa och svetsa igen hålen vars dörren ska sitta. Sen satte jag på den svettsa dit den och så skulle ja nu igår pröva dörrarna. Tror ni dom passa ?
ja så nå nu ska ja ta och ringa och beställa från jana istället för dalhems värkar inte så angagerade i mini nå mer. Är vad jag tycker iaf