Jag har precis haft minin på besiktning och fick ett gäng med punkter. Bland annat har avgasröret lossnat och det är därför läckage. Sen är det några mindre punkter.
Jag är helt talanglös på att meka och skulle därför vilja bli rekommenderad någon bra firma/person i Borlänge eller någonstans i Dalarna.
Behöver mekhjälp
Det gör dom nog om dom inte är reparatörer för nåt visst märke.. Som på toyotareklamen typ.. =)
You bring the parts and money, they assembly. =)
You bring the parts and money, they assembly. =)
:: är bara en nyfiken glappkäft med ödmjuk attityd ::
SWIFT 1.3 Gti twincam 1300 g13b clubman - saloon reggad -71 orange med silverränder
Austin mini 1000 -74 BRG + OEW tak
SWIFT 1.3 Gti twincam 1300 g13b clubman - saloon reggad -71 orange med silverränder
Austin mini 1000 -74 BRG + OEW tak
Re: Behöver mekhjälp
Om du är medlem i någon av klubbarna så kan du ju kolla i medlemsmatrikeln vad det bor för några i din närhet och sedan kontakta dem och kolla om det vet något. I Borlänge bor det väl fler med koja och han som driver vandrarhemmet i Falun kör koja, sedan finns det väl fler i Stora Skedvi och i Mora tex...Pape skrev:Jag har precis haft minin på besiktning och fick ett gäng med punkter. Bland annat har avgasröret lossnat och det är därför läckage. Sen är det några mindre punkter.
Jag är helt talanglös på att meka och skulle därför vilja bli rekommenderad någon bra firma/person i Borlänge eller någonstans i Dalarna.