Kan lägga som en lite notis att nu på söndag alltså den 23-01-2005 så kommer det att vara dream machines - mini på discovery channel. 09:25 till 09:55 kommer det att vara. Där får ni se då dom bygger om 3 minis till kopior ur The italian job. Kan vara roligt att se. Annars har jag det inspelat på datorn och kan eventuellt skicka det till nån som missat.
Och Som ännu en så kommer det på Torsdag nästa vecka Alltså: 27-01-2005 Att vara en timmes program med wheeler dealers om mini. Dom köper en begagnad mini och renoverar den till en kostnad av 1000 pund. sen säljer dom den för lite mer. Brukar vara väldigt roligt, intressant och lärorikt att se dom fixa bilarna. Kommer även att spela in detta program så det finns för beskådning senare.
Adjuun skrev:Och Som ännu en så kommer det på Torsdag nästa vecka Alltså: 27-01-2005 Att vara en timmes program med wheeler dealers om mini. Dom köper en begagnad mini och renoverar den till en kostnad av 1000 pund. sen säljer dom den för lite mer. Brukar vara väldigt roligt, intressant och lärorikt att se dom fixa bilarna. Kommer även att spela in detta program så det finns för beskådning senare.
Tack för ett par bra tips! Lär sitta klistrad vid TV:n...
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Låter bra det.. har själv väntat ganska länge på att wheeler dealers ska dyka upp.. än så länge har dom bara fixat en saab 900 turbo och en porsche 924
Aha okej.. är det då top gear är slut eller? det är ju riktigt bra tyvärr så är dom lite väl mycket för engelska bilar.. direkt det är en aston martin jaguar eller rover med så vinner den spelar ingen roll vad dom möter.. :/
Det gick i repris på lördag morgon.. det var det enda.. annars så har jag det inspelat på datorn. 2st AVI filer på 300mb styck komprimerade med divx, Jag kan skicka filerna till någon som skickar vidare dom. Annars eftersom det är discovery så brukar dom gå i repris efter några månader igen..