porr
porr
det verkar va mkt snuskhumrar på forumet för tillfället!
Re: porr
Jovisst... har raderat ca: 300 snuskinlägg dom senaste 3 dygnen.karki skrev:det verkar va mkt snuskhumrar på forumet för tillfället!

Jag hade problem själv på mitt forum: http://mc.luffen.se
men då uppgraderade jag inloggningsscriptet och då försvann
spamanvändarna.
Senast redigerad av nordgren den 9 april 2007 kl. 20:46, redigerad totalt 3 gång.
Re: porr
BRA JOBB idioter verkar det finnas gott om!nordgren skrev:Jovisst... har raderat ca: 100 snuskinlägg dom senaste 2 dygnen.karki skrev:det verkar va mkt snuskhumrar på forumet för tillfället!![]()
Jag hade problem själv på mitt forum: http://mc.luffen.se
men då uppgraderade jag inloggningsscriptet och då försvann
spamanvändarna.
jag har också börjat radera en del av dem nu. få se om det åter kommer isåfall få väl ubba ändra inloggningsskriptet eller sätta en spärr på hur många inlägg man få skriv på en viss tid eller något. men vi hoppas att ni alla har översende att det tar lite tid innan allt är borta och så. Tråkigt att sådan ska behöva drabba detta fina forum. 

Exakt det menar jag samt att det finns en uppgradering på "bilden med siffror" så det blir ännu svårare för spambottarna att regga sig.rug skrev:Finns ju på andra forum lite grejer som gör det jobbigt att registrera sig. Typ en bild på lite siffror och bokstäver som inte ett script kan läsa.
Jag tror många forum spamare använder sig av autoscript, så gör man det lite svårare att registrera sig så upphör de nog...
/Calle
TaaaDaaaaa
Det är synd att spam ska komma in överallt, MEN den här gången var det liite bra också 
Jag fick mejl om ett nytt inlägg i en tråd som jag (tydligen) bevakar, och på sätt ramlade jag inte på det här underbara forumet igen.
Det var ett tag sen jag var här, vilket jag skyller på svikande motivation för att skruva koja..
Kul att vara här igen (& lite tack vare spam, men det behöver vi inte prata om)
//Gerry

Jag fick mejl om ett nytt inlägg i en tråd som jag (tydligen) bevakar, och på sätt ramlade jag inte på det här underbara forumet igen.
Det var ett tag sen jag var här, vilket jag skyller på svikande motivation för att skruva koja..
Kul att vara här igen (& lite tack vare spam, men det behöver vi inte prata om)
//Gerry