Någon som beställt från Minisport på sistone?

Prata om vad du vill
Användarens profilbild
crippa75

Någon som beställt från Minisport på sistone?

Inlägg av crippa75 »

Det finns ju en del på forumet som har dåliga erfarenheter när det gäller Minisport. Någon som beställt från Minisport på sistone?

Jag funderar på att beställa nya säten och de verkar ha rätt ok priser. Funderar på att köpa klassiska Cobra stolar och stoppa i kojan, typ detta kit http://www.minisport.com/classic-mini-s ... oduct.html

Har kollat på MiniSpares, men fick för mig att det var dyrare med säten från dem http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=37877

Har någon tips på en annan leverantör än Minisport och MiniSpares när det gäller säten?
Fredrik

Inlägg av Fredrik »

Hej jag har bestält från minisport två gånger i vår. Snabba och bra leveranser båda gångerna. :D
karki
Kontakt:

mini sport

Inlägg av karki »

mini sport brukar ta rätt lång tid på sig att leverera,kolla alltid att dom har alla saker hemma innan du beställer! gäller förövrigt alla leverantörer,
det är inte säkert att dom hör av sig utan skickar det dom har, så får du resten sen med dubbla fraktkostnader.
mini speed eller sc parts har snabba leveranser & vettiga priser
ring eller maila dom om fraktkostnaden så kommer du oftast billigare undan en om du beställer i internet shoppen/peter
dodge polara cab 1964 426 max wedge
Plymouth AAR cuda 1970. 340 six pack objekt
saknar hundkoja just nu
Användarens profilbild
bulten08
Kontakt:

Inlägg av bulten08 »

av mina erfarenheter har köpt grejer på minisport 2 gånger och har alltid tagit över en månad innan dom ens skickar det (helt förjävligt) men det enda som är bra med dom är att deras fraktpriser är bättre än minispares när man köper lite mer och större grejer. men jag skulle nog inte handla där mer efter ha gett dom två försök och båda gångerna vart bedrövliga./marcus
Användarens profilbild
igel_son
Kontakt:

Inlägg av igel_son »

Känns som de diskuteras minisport.com i trådar här varje vecka :D

Jag säger som vanligt, jag har beställt en gång därifrån å de kom på 5 dar. Respekt!

Så jag är bara positiv till dom !
Användarens profilbild
crippa75

Inlägg av crippa75 »

Följdfråga angående stolarna. Med eller utan nackskydd?

Det känns som om det ser coolare ut utan nackskydd. Någon som har Cobra Classic utan respektive med nackskydd? Finns någon bild man kan kolla på hur det ser ut monterat?
Skriv svar