Intresse för sommarträff i Halmstad?
Intresse för sommarträff i Halmstad?
Tänkte bara kolla av lite hur många som är sugna på en liten träff här i Halmstad till sommarn? Självklart är inte era röster bindande, utan jag vill bara kolla om det finns intresse. Vi är ju inte jättemånga (än) men jag slänger ut en tråd så får väl nya medlemmar rösta efter hand.
Har inte kollat ut något specifikt datum än utan jag kommer försöka hitta ett par, tre alternativ som vi sedan får välja mellan och ta det som flest personer röstar på.
MVH Johan "Ubba" Åberg
Webmaster - Hundkoja.com
Har inte kollat ut något specifikt datum än utan jag kommer försöka hitta ett par, tre alternativ som vi sedan får välja mellan och ta det som flest personer röstar på.
MVH Johan "Ubba" Åberg
Webmaster - Hundkoja.com
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Miniträff
Låter hur bra som helst !!
Vi hade faktiskt tankar på att anordna någonting nu i somras men det blev ingen tid över (Jä%"#&%¤&¤la racing).
Keep up
Pelle
Vi hade faktiskt tankar på att anordna någonting nu i somras men det blev ingen tid över (Jä%"#&%¤&¤la racing).
Keep up
Pelle

Visst, skriv vad ni vill hitta på så ska jag se vad jag kan fixa!Cooper-74 skrev:Tja kan man väl hänga på!![]()
Släng ut nåt löst förslag på vad som eventuellt kan hittas på,
eller låt folk säga vad som kan vara kul att hitta på!

Men som sagt, har någon något önskemål så varsågoda!
MVH Johan "Ubba" Åberg
man kanske skulle
man kanske till och med kunde fråga nån annan klubb för engelska bilar om att ha en träff tillsammans. deras bilar kanske inte hade varigt lika häftiga;) men det hade ju varigt skoj med fler bilar och personer.
BWA är tuffa grejor !!!!
Jasså du har oxå hittat hit cooper-74.
Kan tala om att jag numera äger en Abbarth oxå (du är väl lite Fiatfreak oxå).
Länge leve små bilar (och BWA).
Kan tala om att jag numera äger en Abbarth oxå (du är väl lite Fiatfreak oxå).
Länge leve små bilar (och BWA).

- mini2fast4u
- Kontakt:
Javisst
Klart det ska bli träff i Halmstad, Vi i Miniclubsweden tänkte eventuellt ordna en klubbträff i Halmstad i sommar!
Vi kanske kunde kolla på ngt tillsammans???
Viktigt att tänka på att inte någon av de andra klubbarna har träff samtidigt likaså vi som kör race med kojjorna att inte träffen krockar med en tävling, vill ju att så många som möjligt kan vara med. Tobbe
Viktigt att tänka på att inte någon av de andra klubbarna har träff samtidigt likaså vi som kör race med kojjorna att inte träffen krockar med en tävling, vill ju att så många som möjligt kan vara med. Tobbe
Austin Cooper S-64 970cc Group 2 regulations
Austin Cooper S -64 1071 Ex Rallycar
Austin Cooper SS-65 1275cc Historic Racecar
Morris Cooper -64 Ex. racecar 970cc group 2 regulations, full S-Spec
Racecar Castrol Cup 1430cc
Austin Pickup -69 1275cc
Austin Cooper S -64 1071 Ex Rallycar
Austin Cooper SS-65 1275cc Historic Racecar
Morris Cooper -64 Ex. racecar 970cc group 2 regulations, full S-Spec
Racecar Castrol Cup 1430cc
Austin Pickup -69 1275cc
Re: Javisst
Tja, varför inte? Alltid kul med en massa kojor!mini2fast4u skrev:Klart det ska bli träff i Halmstad, Vi i Miniclubsweden tänkte eventuellt ordna en klubbträff i Halmstad i sommar!

Nej, det får ju inte krocka med nån tävling eller så? Finns det scheman och så? Både på andra klubbars träffar, tävlingar och så. I så fall skulle jag vilja ha det så att man kan kolla lite när man försöker pussla ihop en träff så att så många som möjligt kan samtidigt...
Vad tycker ni är bäst? Jag tror jag satsar på att hitta en dag i juli för det är väl ändå då de flesta är lediga?
MVH Johan "Ubba" Åberg