Generatorn som jag trodde laddade gjorde verkligen inte det, trots att lampan har slutat lysa till och från!
Nu på vägen hem så slutade strömmen gå till vissa saker, eller ja till i stort sett HELA bilen! Bilen dog till en snabbis för att sen börja funka igen med ström över ALLT! Sen så var det sådär ett par gånger för att sen helt säga NU GER JAG UPP!!
Iom detta så såg jag bensin nålen börja röra sig sakta ner mot rött och då började bilen låta som en T-Ford och puttra sig fram, ALL belysning försvann och fick puttra mig fram i mörker och vinka förbi bilar och lastbilar (låg nämnligen på E4:an)... Nu står hon på en parkering som kostar 30 kr/timmen eftersom jag inte har nå fräs i batteriet förens imorgon, då jag ska hämta det, ladda det i 1-2 timmar för att sen åka hem med bilen... sen får hon fan stå tills jag har bytt generatorn!
Så nu till min fråga, är det lätt eller svårt? Och kan jag fortsätta använda remmen eller måste jag köpa en ny?!
Sen så vet jag inte hur det är med kopplingarna till den heller :S Eftersom det har satt dit en generator från en annan bil!
Antingen fixa detta eller sälja henne och köpa en ny, för nu är min sambo verkligen inte glad på henne