http://www.blocket.se/vi/14496673.htm?ca=11_s
stor risk....NOTKirill skrev:Kanske vart en Nolla för mycket
veven på 1275 är väl inte en enb40 eller vad dom heter utan de e väl en vanlig i dom,eller har jag fel????Anders Bohman skrev:Det stod även tt det följer en extra vev! Om det är en äkta S-vev och om man säljer den plus de extra medföljande fälgarna så är man nere på en mycket trevlig prisnivå!
Anders som räknar med att åka 1071 i vår.
Det är väl detta som är problemet...? Visst skulle den kunna vara "värd" detta, men om det inte finns något kundunderlag så är den inte värd 90 000kr! Känns inte som att dessa kunder finns i Sverige? Som är villiga att betala 90papp för en ickeihopmonterad bil som kräver en hel del jobb för att bli tip top! Eller har jag fel,,, känns som ett överpris!pickupkalle skrev:stor risk....NOTKirill skrev:Kanske vart en Nolla för mycket
Dom är ganska dyra om dom är helt kompletta med alla orginaldelar,inkl orginal kaross,dock så är 1275an billigare än 1071 och 970 modellerna då dom andra 2 gjordes i färre exemplar,hadde jag pengarna och den är komplett så skulle jag lätt kunna ge dom slantarna för en ÄKTA S