Om jag inte har helt fel så bör det väl vara plus o minus och en tredje kabel med signal. Varvisen är iofs plusjordad, men det ska väl räcka o vända på strömmen? Så här ser den ut iaf.

La iaf på lite kablar på stiften o gick ut o provade o det gick väl kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig...
De två översta kablarna är iaf sammankopplade märkte jag med lite sprakande...
Här är en bild på baksidan med.

Kommer inte riktigt ihåg nu, men när jag kopplade på ett visst sätt mot spolen så dog bilen, det var som att mätaren åt upp signalen. Den enda gången jag fick nån respons var när jag jordade själva mätaren, funkar säkert med nån av kablarna med men just då provade jag inte det, o la den undre kabeln på spolens minus. Då gick den upp till 500 varv, lite lite tyckte jag o gasade till, då stack han upp fint! Men gick ner lika snabbt igen, om jag gasar försiktigt så reagerar den inte utan ligger kvar på 500. Det känns nästan som att han inte orkar o hålla kvar signalen eller nåt! Ska det vara nån sorts konding eller diod med till dessa eller kanske att den bara funkar på plusjordade system eller nåt?
Det är ingen som har lite koll eller kanske tom har en likadan som kan kolla hur det ska se ut?