Då har man äntligen hittat ett garage att meka i, vilket den lilla blå har längtat till ett bra antal år nu.
Han blev så glad så han skar startmotorn på vägen till garaget

Så här ser skönheten ut, ok man får inte vara för kräsen när man tittar på den, men den har potential

Den har stått nu senast ett tag i en lada med massa halm runt omkring sig så den har inte den lystern den en gång hade. För att börja från början så köpte jag den för runt 10 års sedan när det började närma sig med körkort. Den var då klassiskt 80 grön(syns i motorn) med brun/beige klädsel. Det mesta av rosten lagades och jag lackade den i "Boots Blue". Körde med den i nått år för att sedan köra in den i ett garage då jag började studera utomsocknes. Sedan dess har den inte rullat så många mil den stackarn utan bara körts lite småsträckor. För några år sedan gick jag och min bror på den med svets och ny träskel samt bakvagn för att rädda den från det mest akuta. Sedan in i garaget igen nått år för att nu äntligen hitta ett riktigt garage där jag kan fixa till den så man äntligen kan åka lite kojja på sommrarna.
Första Prio blir att fräscha upp den lite då man fått påhälsning av både mögel och fyrbenta skadegörare;

Samtidigt så ska jag fixa till bromsarna, ny startmotor, lite nya el-ledningar, kolla så allt funkar inför besiktning om 2 veckor samt tvätta den

** Ändrat titeln från "Äntligen Garage! projekt 2008-2009" 2011-05-01**
/Hylsan