''gummiplugg'' behöves
''gummiplugg'' behöves
jag har ca 15 hål i golvet varav 12 är av samma storlek (ungefär 25mm), vet någon vart jag kan beställa/köpa ''gummiplugg'' ? samt om man skall täta dessa med typ silicon eller något annat?
har även 2 recaro stolar, varav en med räls. skulle behöva räls till den andra också, några tips om vart jag kan få tag i det?
/ tim
har även 2 recaro stolar, varav en med räls. skulle behöva räls till den andra också, några tips om vart jag kan få tag i det?
/ tim
Austin Mini Clubman (-72)
Re: ''gummiplugg'' behöves
Köp en gummipacknings sats från biltema, så har du ett gäng olika gummipluggar som du kan trycka i hålen
clubman 1330
k, får kolla där då, tack för tipset. Behöver fortfarande räls till en stol dock, är det bättre att göra en ny topic, eller tror ni folk ser detta?
Ska en vända till Biltema imorgon. Försöker hitta de du menar på internet och har hittat:crowan skrev:Köp en gummipacknings sats från biltema, så har du ett gäng olika gummipluggar som du kan trycka i hålen
ARTnr: 19-197 på biltema.se
Men de ser fortfarande ut att vara öppna i mitten, vilket gör att skiten kommer in ändå.
Morris Mini -70
Austin Mini Clubman -71
Trying is the first step towards failure...
Austin Mini Clubman -71
Det är rätt du har hittat! Den har både öppna och stängda. Bra at ha några öppna också vid geomföringar av sladdar mm.
clubman 1330
hur reagerar detta gummi när det är kallt? för bilen kommer vara både vinter och sommarbil !
Ingen aning
Vi har aldrig kallt i skåne....
Nej, men jag har faktiskt inte tänkt på det, jag har redan ställt in min för lite vinter meck....

Nej, men jag har faktiskt inte tänkt på det, jag har redan ställt in min för lite vinter meck....
clubman 1330
Var på Biltema idag och täntke köpa gummit. Men i packet låg där bara två passande gummi och jag hade behövt byta ut allihop så jag lät bli att köpa. Kommer nog täta ihop dem på något annat sätt om jag inte hittar nåt...
Morris Mini -70
Austin Mini Clubman -71
Austin Mini Clubman -71
Kolla med nån firma som håller på med rostskyddsbehandling, de kanske vet.
/ M
/ M
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
Vespa Touring 150 (1960)
jag har vanliga kabelsgenomföringar funka fin fint mär bara hålet så finns det gått om såna mvh
Jag köpte sånna gummipluggar till golvet på Mekonomen. De hade inte sånna framme men de hade bakom disken. Passade perfekt
Silvertejp funkar fin fint hade det i bilen när jag lekte på vintrarna 

Snowmobile and minis
mini 1000 -70
volvo amazon
mini 1000 -70
volvo amazon
kolla på swedol, dom har säkert
Gillar att handla där för dom har "lös plock" skruv, bult, list, alt möjligt!

Låter jättebra... Har cykelavstånd till mekonomen, att jag inte tänkt på det tidigare.timppa skrev:Jag köpte sånna gummipluggar till golvet på Mekonomen. De hade inte sånna framme men de hade bakom disken. Passade perfekt
Morris Mini -70
Austin Mini Clubman -71
Austin Mini Clubman -71