Namn. hummm
Namn. hummm
Läser på Aftonbladet.se att ett populärt namn är Lukas/Lucas. Tjejen och jag pratar lite om namn på framtidiga barn. Hon tycker att om vi får en pojke skall han heta Liam. INTE ett namn. Jag har inte haft något förslag förän nu: Givetvis blir han en liten Lucas!
Fast han får nog inte bli elektriker. Blir nog mobboffer snabbare än snabbast...
Fast han får nog inte bli elektriker. Blir nog mobboffer snabbare än snabbast...
Re: Namn. hummm
vet du inte vad mina pojkar heter.... Kristian ??
Emanuel Austin och Tore Lucas. Bara mellan namn .. men prästen hade rätt kul åt det.
Stackars barn....men de har ju iallafall en 850 delux 1966 som lekstuga, tänk om man hade haft det när man va liten
men välj du Leyland eller Mowog
Emanuel Austin och Tore Lucas. Bara mellan namn .. men prästen hade rätt kul åt det.

Stackars barn....men de har ju iallafall en 850 delux 1966 som lekstuga, tänk om man hade haft det när man va liten

men välj du Leyland eller Mowog
"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car.
"Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car.
"Horsepower" is how fast you hit the fence.
"Torque" is how far you take the fence with you.
"Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car.
"Horsepower" is how fast you hit the fence.
"Torque" is how far you take the fence with you.
fast Reily är ju rätt coolt med! Tror inte det blir några mellannamn på våra barn. Blir lite konstigt att kalla barnen för Lisa Petronella Reily Falkenberg Kinn Järlefalk Green...
Det är ju helt underbart!dizapear skrev:fast Reily är ju rätt coolt med! Tror inte det blir några mellannamn på våra barn. Blir lite konstigt att kalla barnen för Lisa Petronella Reily Falkenberg Kinn Järlefalk Green...
Jag har två mellannamn och det rör mig itne i ryggen om man haft fler, häftigt=)
Morris Mini -70
Austin Mini Clubman -71
Trying is the first step towards failure...
Austin Mini Clubman -71
Trying is the first step towards failure...
Morris är ju ganska coolt faktiskt, fast för mig faller det bort då grannens katt heter det. Har dessutom tillräckligt många (barn, inte katter) 
/ m

/ m
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
Vespa Touring 150 (1960)
Har en kille som heter Tristan hemma, funderar på Troy & Dexter till mina tvillingar som inte fått några namn än (tveksam om det godkänns
) "Garret" är rätt coolt också 

Ingen fara, det finns 162 Troy och 360 Dexter i sverige...fast du kanske menade att den lokala regeringen inte godkännerG13B skrev:Har en kille som heter Tristan hemma, funderar på Troy & Dexter till mina tvillingar som inte fått några namn än (tveksam om det godkänns) "Garret" är rätt coolt också

japp, hon är inte helt hjärntvättad ännu (jag har givetvis använt namnen i närmare 2 veckor nuIngen fara, det finns 162 Troy och 360 Dexter i sverige...fast du kanske menade att den lokala regeringen inte godkänner

- countryman
Min Pojke nummer tre, nu ett och ett halvt. heter Svante Morris. När argumentet kom att jag inte kunde kalla upp honom efter min bil parerade jag med att jag faktisk har en Austin.
Så det blev Svante Morris.
Anglofila bilvänner kallar honom dock bara för Morris.
Nu får det räcka med ungar, annars så står ju faktisk Alec oanvändt i vår barnaskara.
Någon på forumet som har en Alec i baksätet?
För italenbilentusiaster så är ju flicknamnen underbara. Tänk bara att få kalla sin dotter för Lancia Aurelia.
Vilken poesi av ett namn.
Men nu blev det ju bara pojkar för min del. Och inga mafiabilar häller.
Ole
Så det blev Svante Morris.
Anglofila bilvänner kallar honom dock bara för Morris.
Nu får det räcka med ungar, annars så står ju faktisk Alec oanvändt i vår barnaskara.
Någon på forumet som har en Alec i baksätet?
För italenbilentusiaster så är ju flicknamnen underbara. Tänk bara att få kalla sin dotter för Lancia Aurelia.
Vilken poesi av ett namn.
Men nu blev det ju bara pojkar för min del. Och inga mafiabilar häller.
Ole
Allt kan repareras!
vi har en ALEX men han kom föra bilen
michael
michael
-----------------------------------------------------------------------------------------------
jag är en engelsman som bor i sverige och nu ska jag renovera mitt första mini
http://www.michaelkerry.co.uk
jag är en engelsman som bor i sverige och nu ska jag renovera mitt första mini
http://www.michaelkerry.co.uk