Någon som testat Mekonomen Direkt?
Någon som testat Mekonomen Direkt?
Tja!
Tänkte bara kolla här om någon har testat att ringa och boka tid för våra pärlor?
De utlovar ju i reklamen att det servar ALLA bilar och har reservdelar till ALLA bilar!?
//Kirill
Tänkte bara kolla här om någon har testat att ringa och boka tid för våra pärlor?
De utlovar ju i reklamen att det servar ALLA bilar och har reservdelar till ALLA bilar!?
//Kirill
Re: Någon som testat Mekonomen Direkt?
hej jobbar på en mekonomen verkstad och har faktist haft en hundkoja inne som vi bytte olja och filter och tändstift på samt svetsade nytt avgassystem till. Sen kanske inte alla har samma möjlighet som vi har i vår verkstad=)
Jag stör mig på fjollan i reklamen som tittar upp i taket hela tiden, så jag bojkottar mekonomen-verkstäder.
Vem vill ha henne springandes runt i verkstaden och i butiken snackades med kunder??
/Hylsan
Vem vill ha henne springandes runt i verkstaden och i butiken snackades med kunder??

/Hylsan
Tomas Hylander - *admin*
Leyland Mini1000 '78 - "Blåmesen"
Mini -72 - "The Phantom"
Mini -72 - "The Phantom"
Tittade på wikipedia om fjolla.Var lite olika betydelse i norra och södra Sverige.Kvinna med egenskaper i söder,
bög i norr.
Tulka
bög i norr.
Tulka
ojdå...man får passa sig.. 
/hylsan

/hylsan
Tomas Hylander - *admin*
Mini -72 - "The Phantom"
Mini -72 - "The Phantom"
Hehe ^^
Har dock inte vågat testa att ringa dessa ännu, men är misstänksam att de lagerhåller reservdelar för våra skönheter
Har dock inte vågat testa att ringa dessa ännu, men är misstänksam att de lagerhåller reservdelar för våra skönheter

det är bara att gå in på mekonomen.se och knappa in bilen så får du se sortimentet för det brukar vara det som finns med som finns. Det som finns är lite servicegrejer och nåt annat krafs.
/marcus (som jobbar på mekonomen bilverkstad
)
/marcus (som jobbar på mekonomen bilverkstad

austin mini -75
1275 GT BANBIL -73
austin mini 1000 pickup -69
1275 GT BANBIL -73
Grattis på födelsedagenbulten08 skrev:det är bara att gå in på mekonomen.se och knappa in bilen så får du se sortimentet för det brukar vara det som finns med som finns. Det som finns är lite servicegrejer och nåt annat krafs.
/marcus (som jobbar på mekonomen bilverkstad)

/ m
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
Vespa Touring 150 (1960)
tackar
austin mini -75
1275 GT BANBIL -73
1275 GT BANBIL -73