På bilsalongen i Frankfurt visas två nya Mini.
Kolla dessa länkar !
http://www.teknikensvarld.se/nyheter/09 ... /index.xml
http://www.teknikensvarld.se/nyheter/09 ... /index.xml
Optus
Nyheter från Frankfurt
Nyheter från Frankfurt
BMC Princess 1100 Vanden Plas 1965
Re: Nyheter från Frankfurt
Måste vara samma gubbe som ritade BMW X6. Jag trodde dom hade låst in honom någonstans....
Jag säger det igen som jag har sagt så oerhört länge: JAG kommer Aldrig äga eller ens sätta mig i en BMW MINI
Kan sträck mig upp till -99 trots att BMW ägde Rover då men det är ändå samma Mini sen -59...

vad är det för fel på 2000:orna? jag menar dom vände ju inte direkt upp-och-ner på konceptet det sista året 

hehe
Föstår inte varför alla är så irriterad på "bmw minis" Man skulle ju knappast kunna fortsätta med classic minis för alltid.....det är ju ganska märkligt att dom gjorde dom ända till 2000.
Men det är nog bara jag som är bmwfreak som gillar "bmw mini"

Men det är nog bara jag som är bmwfreak som gillar "bmw mini"

Snowmobile and minis
mini 1000 -70
volvo amazon
mini 1000 -70
volvo amazon
- Litenmentuff
jag gillar nya cooper s med kompressor grymt coola. skulle gärna köpa en om dom inte stog sig så jäkla bra i pris! 

V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? 

njae...Om man säger så här; Det finns många andra finare bilar jag hellre skulle köpa 
Tycker endå att det borde funnits nått annat man kunde gjort för att föra över mini till 2000-talet...
/Hylsan

Tycker endå att det borde funnits nått annat man kunde gjort för att föra över mini till 2000-talet...
/Hylsan
Tomas Hylander - *admin*
Leyland Mini1000 '78 - "Blåmesen"
Mini -72 - "The Phantom"
Leyland Mini1000 '78 - "Blåmesen"
Mini -72 - "The Phantom"
- countryman
Förstår häller inte motståndet här på forumet mot New mini, den är ju helt suverän. Ska inte jamföras med andre småbilar, men är något annat. Körde en några månader förra året. Härlig sportbilskänsla, sitter på golvet med benen rakt framåt, skönt ljud , hög byggkvalité och skitrolig väghållning.
Finns inget roligare i nybilsvärlden!
Om man jamför med gamla minin är den självklart annorlunda, men vad för värld lever ni i?
En 50 år gammal, underbar, miljöbomb av en krocksäkerhetskatastrof hör ju inte hemma som nybil på 2000-talet. Men som hobbybil är den ju som vi alla vet – den bästa.
Så nya minin är ju något helt annat, men bland dom charmigaste, körgladaste bilarna på marknaden så den är definitivt värd att få bära namnet vidare.
Prova en, så ändrar ni åsikt.
Börjar komma ner i pris nu, perfekt vinterbil.
Ole
Finns inget roligare i nybilsvärlden!
Om man jamför med gamla minin är den självklart annorlunda, men vad för värld lever ni i?
En 50 år gammal, underbar, miljöbomb av en krocksäkerhetskatastrof hör ju inte hemma som nybil på 2000-talet. Men som hobbybil är den ju som vi alla vet – den bästa.
Så nya minin är ju något helt annat, men bland dom charmigaste, körgladaste bilarna på marknaden så den är definitivt värd att få bära namnet vidare.
Prova en, så ändrar ni åsikt.
Börjar komma ner i pris nu, perfekt vinterbil.
Ole
Allt kan repareras!