Äntligen en ny Mini!!!

Prata om vad du vill
Nmini

Äntligen en ny Mini!!!

Inlägg av Nmini »

Hej på er alla!

Ville bara dela min glädje med er :lol:

Jag blev ju dessvärre prejad in i ett vägräcke med min gamla koja och fick i veckan reda på att de inte skulle kunna laga den. Så igår bidde det en ny ... En -96'a den här gången. Rosten har gått hårt åt fronten på den och det blir nog till att byta ut hela fronten, från A-stolpar och framåt. Men ... jag har precis köpt den och min semester börjar imorgon så kommer jag ju inte vara rastlös direkt... :shock:

Skall skicka in bilder på den till medlemsgalleriet fortast möjligt, funderar dock på att göra iordning den något först.

Saknar trots allt min gamla, den hade ju lite lyxigare inredning med helskinn och välvårdad i-bräda ... och de stora skärmbreddarna! Men men, det är ju det som är det roliga, att få göra iordning pärlan. RIKTIGT trist dock att jag missade Halmstadsträffen. Har kollat på filmen ett antal gånger och bitit mig i tungan...

Jag skall upp en sväng till Katrineholmstrakten och meka med bilen (hos föräldrarna) så har ni vägarna förbi är det bara att slå en pling, 0705-894010 var numret

Väl mött på vägarna i sommar!