Precis köpt på mig en Clubman Saloon från säljes här på forumet. Fick mig en härlig resa med bilsläp i fredags upp till Umeå från Eskilstuna för att hämta skönheten

Men innan jag kommer igång med bilen som skall gås igenom, byta inredning, helt ny lack, renovering av motor etc så fick jag börja med lokalen i veckan.
När jag fick tillgång:

Dumt nog hade jag saker i lokalen så fick dela upp målningen under första kvällen.

Kväll två så tröttnade jag på att flytta runt saker så packade jag in allt i lastbilen och körde över hela golvet.
Blev sjukt mycket ljusare i lokalen.

Ett dumt hörn i lokalen blir caseförvaring i botten och en chill hörna med soffa, tv, kyl & micro. Tajt mot taket men det funkar.

Efter målning blev det montering av hyllor. Kan varmt rekommendera Julas lagerhyllor 599k, stabila.

Nu var det torsdag kväll 75 mils resa till Umeå för bilshopping

Tillbaka i garaget med bilen. Fått upp lite arbetsbänkar också sen senast. Gjorde en nedfällbar från väggen också då man kan behöva lite extra arbetsyta. Fått upp verktyg på tavlan nu också men kamera batteriet tog slut.

Till helgen så räknar jag med att ha fått ur motorn och allt i motorutrymmet. Sen väntar lack av motor m.m innan jag går på att riva resten av kojan.