Kamera för att fota alla fina koje exemplar så man kan ta med hem för inspiration i egna garaget.
Eltejp, ståltråd, ficklampa, reflexväst är bra å ha
Koll på reservdäcket
Stora plånboken för att kunna shoppa loss på marknaden

Reflexväst är nog ett måste i England eller?grodan_00 skrev:Man får inte glömma vattentäta skor och regnställ...det regnar oftast på ett IMM![]()
Kamera för att fota alla fina koje exemplar så man kan ta med hem för inspiration i egna garaget.
Koll på reservdäcket
Stora plånboken för att kunna shoppa loss på marknaden![]()
Sitter och försöker lösa hur jag ska göra med bokningen av färjan till England.grodan_00 skrev:Man får inte glömma vattentäta skor och regnställ...det regnar oftast på ett IMM![]()
Koll på reservdäcket
Stora plånboken för att kunna shoppa loss på marknaden![]()
Är det någon som inte har koll? Den här tråder är ju till för att hjälpa folk som inte har åkt på så många eller kanske ska åka på sitt första IMM. Själv är jag ingen riktig veteran även om jag varit på 8st IMM. Visst är det bättre att flyga dit än att inte komma alls.sam arfwidson skrev:Hej, har ni inte bättre koll på era grejer. Då
tycker jag det är bättre att flyga och hyra bil där.
Är väl på gränsen till kriminellt att släpa in dålig dansk öl till UK, ellerminijanne skrev: Men varför man ska vilja ta öl TILL england är för mig en gåta?
Hylsan skrev:Hur är det med mat på dessa tillställningar?
Finns det bra och varierande kost på IMM eller är det att rekommendera att ta med sig så man kan själv laga mat?
/Hylsan