Jahapp, det blev som jag befarade... INGEN LACKNING innan helgen. Färgen hade visst inte kommit ännu till lackeraren och jag frågade varför och han sa att den är så dyr så de inte vill ha den på lager. Den beställs från Holland och frakt-jävla-bilen måste tydligen vara speciell för det handlar om kemiska ämnen.
Jaha, då har man 1 vecka till (i bästa fall) att slå ihjäl hemma. Funderade starkt på att åka in och jobba den lediga dagen på fredag vi har och dra in dubbel lön, då deppig blev jag nu.
Hagge vägrade t o m ta emot en jättepåse med godis jag köpte som muta. Sen frågade jag om han bestämt ett pris och han hade ju inget ännu men sa att han måste vara snäll eftersom de inte hållit deadline som vi bestämde. Egentligen är jag rätt grinig för de inte sett till att ha lacken hemma eftersom jag bokade i så god tid. Ja, jag är räääättt grinig
Nu blir det att tokundersöka varje del som saknas och verkligen kolla av och lägga en beställning till england innan det blir försent. Angående besiktningen så är jag osäker om jag ska boka om eller försöka hinna ändå. Allt beror ju på om jag får hem bilen nästa vecka, och det beror ju på lacken osv.....
aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh va sur jag är just nu... men jag vet, INGEN HAR DÖTT ELLER SÅ men det är såååååå frustrerande nu i dagsläget. Här har man pröjsat 600 spänn extra i frakt för gångjärnen, skickat efter skruvar från JANA som likväl kunde skickas från england p g a förseningen. jag har åkt ner och mutat dem flertalet gånger med fika och godis samt slutat tidigare från jobbet i akuta ärenden till dem och skapat ett härligt minusflexkonto... Ne, fan... det blir jävla vin ikväll!!!!